poręcze

1. Data: 2009-06-26 07:54:55

Temat: poręcze
Od: "Krzysztof P." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni !

Czy moglibyście polecić jakichś producentów/sklepy gdzie mógłbym kupić
w miarę tanie uchwyty do łazienki.

Mam bardzo duże zaburzenia równowagi - planuje remont łazienki. Zamiast
'ruchomych' mebli myślę czy by nie lepiej wymurować (mógłbym ewentualnie
w sytuacjach 'krytycznych' sie podeprzeć. Można by może jakoś umywalkę
wkomponować. Może jakieś linki?
Krzysztof P.
http://www.krzych.kalisz.pl

2. Data: 2009-06-29 14:01:55

Temat: Re: poręcze
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najdroższe będą w sklepach rehabilitacyjnych - najtańsze - w zwykłych
supermarketach budowlanych, bo tam też rozmaite uchwyty bez większych
problemów dostaniesz.

Co do wkomponowania np. umywalki - to są dwa bardzo proste patenty - jeśli
jesteś bardzo ciężki, to wbudowujesz umywalkę w szafkę stojącą, wtedy możesz
opierać się bez problemu całym ciężarem, bo jest podparta od spodu. Minusem
jest trudniejszy dojazd wózkiem, bo masz zabudowane pod spodem.
Można zamiast szafki dać gruby blat (najlepiej kamień - choć to droga
zabawa) - i podeprzeć na bokach.

Ale jeśli nie jesteś bardzo ciężki, to możesz tak jak ja: powiesiłem
standardową, ale solidną umywalkę i zadbać tylko o to żeby była na naprawde
solidnych śrubach. U mnie taka wytrzymała 7 lat bez najmniejszych objawów
zużycia, a wieszałem się na niej całym ciężarem (fakt, że jestem lekki < 70
kg).

W każdym wypadku standardowa konstrukcja będzie wielokrotnie tańsza od
"specjalistycznych" urządzeń przeznaczonych dla ON - chyba że masz jakąś
refundację, to wtedy trzeba sprawdzić, na ile standardowy sprzęt się łapie
na nią.

LM

co ze "SPRAWNY DOJAZD"
500 zł za parkowanie