poród znieczulenie

11. Data: 2005-10-18 20:55:54

Temat: Re: poród znieczulenie
Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dj3hen$grm$1@inews.gazeta.pl...
> In news:dj321h$ev$1@nemesis.news.tpi.pl, HaNkA_ReDhUnTeR wrote:

> Zdziwiłam się, bo myślałam, że 8 cm to za późno na ZZO, ale jak widać
> myliłam się. :-)

od znieczulenia do pojawienia sie dzidka na swiecie uplynęly prawie 3
godziny więc jak najbardziej sie przydało:-))

HaNkA

12. Data: 2005-10-18 22:18:29

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim serdeczne
Z tego co czytam pozostaje męka przez kilka lub kilkanaście godzin. Nie mogę
się z tym pogodzić , żyjemy niby w cywilizowanym swiecie płacąc na zus nie
małe pieniądze.

13. Data: 2005-10-18 22:51:45

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-10-2005 o 00:18:29 <h...@o...pl> napisał:

> Dzięki wszystkim serdeczne
> Z tego co czytam pozostaje męka przez kilka lub kilkanaście godzin. Nie
> mogę
> się z tym pogodzić , (...)

Zaraz na mnie pewno damy się rzucą, ale nieśmiało zauważę, ze pewno sporo
ponad 10 miliardów razy to sie juz wydarzyło bez znieczulenia:-)

Więc moze Matka Natura miała w tym jakiś swój cel?

Zapamiętane będą słowa i czyny:
"Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
(który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)

14. Data: 2005-10-18 23:41:35

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:op.syu5sjxx2mis4u@vectra.in4.net.pl, PAweł wrote:
> [...]

Nie nastawiaj się tak negatywnie! Za trzecim razem powinno być łatwiej. A
nawet gdyby nie było - to i tak tylko kilkanaście godzin. Da się
wytrzymać. Ja sobie to przed drugim porodem powtarzałam. Bałam się
bardziej niż przed pierwszym, bo już wiedziałam, co to za ból. A skończyło
się CC - widzisz, człowiek sobie nic zaplanować nie może. :-)

> Zaraz na mnie pewno damy się rzucą, ale nieśmiało zauważę, ze pewno
> sporo ponad 10 miliardów razy to sie juz wydarzyło bez znieczulenia:-)

A kilku milionom ludzi zapewne urwało kończynę. Czy to oznacza, że należy
się z tym pogodzić i nie bać bólu? (Porównanie nieprzypadkowe, podobno
tylko amputacja jest boleśniejsza od porodu.*)

> Więc moze Matka Natura miała w tym jakiś swój cel?

Jak to powiedział Yossarian: Skoro Bóg chciał wyposażyć nasze organizmy w
sygnał alarmowy, to dlaczego nie przyczepił nam czerwonej lampki na czole?

Hania

* Chociaż to od kobiety zależy. Znajoma parę tygodni temu urodziła
pierwsze dziecko w półtorej godziny. Trochę ją pobolewało, myślała, że
przy pierwszym dziecku ma jeszcze z dziesięć godzin, aż zobaczyła główkę.
Mąż natychmiast zadzwonił po położną i po pogotowie, kazali jej usiąść na
sedesie - to podobno dobra pozycja - no i małe się wyślizgnęło tatusiowi
do rąk. No i co taka baba wie o rodzeniu? ;-)

15. Data: 2005-10-18 23:58:34

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-10-2005 o 01:41:35 Hanna Burdon <b...@p...onet.pl>
napisał:

> (...)

> A kilku milionom ludzi zapewne urwało kończynę.

jak kula w płot,- bo czy urwanie nogi jest sytuacja fizjologiczną,
normalną?

> Jak to powiedział Yossarian: Skoro Bóg chciał wyposażyć nasze organizmy
> w sygnał alarmowy, to dlaczego nie przyczepił nam czerwonej lampki na
> czole?

Cóż, skoro sobie filozofujemy: - pewno P. Bóg wie, dlaczego z lampki nie
skorzystał, a my wciąż nie. Więc skoro wszystkiego do końca nie wiemy, to
czasem lepiej może (gdy to niekonieczne) p. Boga nie wyręczac?:-)

16. Data: 2005-10-19 14:54:40

Od: "Gosia M" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mogę
> się z tym pogodzić , żyjemy niby w cywilizowanym swiecie płacąc na zus nie

Mysle,że to nie do ZUS-u powinnaś miec pretensje, tylko do NFZ

17. Data: 2005-10-20 16:44:53

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz na mnie pewno damy się rzucą, ale nieśmiało zauważę, ze pewno sporo
> ponad 10 miliardów razy to sie juz wydarzyło bez znieczulenia:-)

> Więc moze Matka Natura miała w tym jakiś swój cel?

A jak bedziesz mial kamienie i lekarz bedzie proponowal ich rozbicie, to
meznie mu powiedz te slowa i potem lec do kibla rodzic je przez moczowod w
calosci.
--
Olleo

18. Data: 2005-10-20 19:15:22

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-10-2005 o 18:44:53 olleo <o...@s...pl> napisał:

> A jak bedziesz mial kamienie i lekarz bedzie proponowal ich rozbicie, to
> meznie mu powiedz te slowa i potem lec do kibla rodzic je przez moczowod
> calosci.

I znów kulą w płot,- czy kamienie moczowe to zjawisko normalne,
fizjologiczne, do którego wszyscy ludzie sa przystosowani, tak jak kobiety
do porodu??
Organizm kobiety przystosowany jest do fizjologicznego porodu, jest to dla
niego normalny, zwyczajny proces, co zostało juz udowodnione zapewne
jakies 10 miliardów razy:-). Czy jest sens ten fizjologicznyn proces
zakłócać?

PS. Maly przykładzik, jeden z wielu,-była i jest tendencja, aby oszczędzac
człowiekowi wysiłku fizycznego, bo jest on dokuczliwy, męczący i
nieprzyjemny (nieco podobnie jak bóle porodowe). No ico,- okazuje się, że
na zdrowie to nie wychodzi.

Zapamiętane będą słowa i czyny:
"Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
(który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;), a którego babka
nigdy nie nauczyła się jęz. polskiego.

19. Data: 2005-10-21 09:14:32

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał(a):

> fizjologiczne, do kt=F3rego wszyscy ludzie sa przystosowani, tak jak kob=
> iety =
>
> do porodu??
> Organizm kobiety przystosowany jest do fizjologicznego porodu, jest to d=
> la =

[ple,ple]

- zmien sobie kodowanie, i przestan pitolic.

Powyzsze powiedz tez kobietom, ktore, maja duza wade wzroku i zalecenie do
cesarki - a moze ich lekarzom, by do szkol poszli? ;-/ (Twoich szkol ;-]])

Albo tez tym, ktore co miesiac sie wykrwawiaja i skrecaja z bolu i ida na 1
dniowe zwolnienie albo lykaja tabl. p/bolowe - w koncu miesiaczka tez jest
fizjologicznie normalna.

BTW - przypominam, ze to grupa .sci. a nie .oszolom.

Hania

20. Data: 2005-10-21 13:38:53

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodziles kiedys?
Albo jak to Hania zauwazyla... miales kiedys okres...?

Wiec mordka w kubel i siedz cicho ;P
A swoje teorie to mozesz zonie przedstawiac (cos nie sadze bys ja mial...)

Trotka (troszke zdegustowana)

poszukuję neurologa?
problemy z cukrzycą - bardzo proszę o pomoc
bóle serca
EKG i co dalej
szczepionka przeciw grypie - sklad