portal - psychologia

1. Data: 2001-02-16 18:26:32

Temat: portal - psychologia
Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

moze ktos mi polecic dobry portal o psychologii? gdzies, gdzie sa najnowsze
doniesienia nauki na ten temat jak i tematy pokrewne. w ogle to jakie wg was
sa najlepsze strony z tej dziedziny dotyczacy najrozniejszych dzialow
psychologii?

pozdrawiam
rsn

1. Data: 2001-02-16 22:07:27

Temat: Re: portal - psychologia
Od: "Grom" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

duzo "linkow" do takich stron znajdziesz na stronie SWPS-u
(http://www.swps.edu.pl/student/linki_psych.shtml)

> [...]
was
> sa najlepsze strony z tej dziedziny dotyczacy najrozniejszych dzialow

Pytanie do psychologa(czy mam popełnić samobójstwo)
swiadome sny
Ankieta o nowych ruchach religijnych raz jeszcze...
problem
Podejscia terapeutyczne