pościel satynowa

1. Data: 2008-08-14 12:32:31

Temat: pościel satynowa
Od: "Madzia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałabym sobie sprawić pościel z satyny. Wiem, że jedna jest ze 100%
bawełny a inne są z domieszką 35% poliestru. którą polecacie? Chodzi mi o
prasowanie i inne walory praktyczne oraz estetyczne.
Pozdrawiam Madzia

2. Data: 2008-08-14 20:08:22

Temat: Re: pościel satynowa
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bawełny a inne są z domieszką 35% poliestru. którą polecacie? Chodzi mi o
> prasowanie i inne walory praktyczne oraz estetyczne.

Polecam firmy Andropol Andrychów. Swego czasu szukalem, polecil mi to jeden
z uzytkownikow usenetu akurat robil wyprzedaż. Kupiłem 2-3 komplety. Pewnie
sa i lepsze ale cóż - ja w życiu lepszej nie miałem ;) Nie wiem jak
prasowanie tego ale sama jakość materiału jest czynnikiem który zabija 90%
tego co leży w marketach.

Pozdrawiam

Kane

3. Data: 2008-08-16 23:31:21

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym sobie sprawić pościel z satyny.

Przecież w tej ślizgawicy nie da się spać :)

GB

4. Data: 2008-08-17 21:18:04

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przecież w tej ślizgawicy nie da się spać :)

Nie mówiąc już o innych pracach zespołowych... robota ucieka ;)

--
Irokez

5. Data: 2008-08-18 16:11:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Aug 2008 14:32:31 +0200, Madzia napisał(a):

> [...]
> bawełny a inne są z domieszką 35% poliestru. którą polecacie? Chodzi mi o
> prasowanie i inne walory praktyczne oraz estetyczne.

Naprawdę szkoda pieniędzy na tę sztuczną "satynę" - prawdziwa satyna to
tkanina bawełniana i żadna inna.
Te "podróby" z domieszką sztuczną nie nadają się do tego, aby szyć z nich
pościel. Nie uznaję duszenia się w plastiku podczas snu, ponieważ kupowanie
pościeli z dodatkami sztucznych włókien mija się z założeniem zdrowego
wypoczynku; parę razy się już nabrałam na taki zakup i wylądowało toto (po
rozpruciu szwów) jako szmaty do przykrywania mebli podczas sprzątania. Co
do prasowania - można go uniknąć kupując pościel z kory, byle z tej
prawdziwej - też bawełnianej.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

6. Data: 2008-08-18 17:26:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Aug 2008 01:31:21 +0200, GB napisał(a):

> Przecież w tej ślizgawicy nie da się spać :)
>
> GB

Załóż łyżwy //emotek domyślny

7. Data: 2008-08-18 23:15:55

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie, też chciałem to napisac, np. nie podciągniesz nóg, bo zaraz Ci się pięty
slizgają i znów lezysz na wznak, satynowa
posciel to porazka!!
JaC

-----

> Przecież w tej ślizgawicy nie da się spać

gdzie w Warszawie zestaw piknikowy
Bosch KGV 33V13
Kret - jakies alternatywy?
Szafka na balkon