gdzie w Warszawie zestaw piknikowy

1. Data: 2008-08-14 03:39:05

Temat: gdzie w Warszawie zestaw piknikowy
Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak widac nieco dziwne. Przebieglem wszystkie markety sportowe w
poszukiwaniu zestawu piknikowego - pare kubków, talerzy i sztućców
zapakowane w gustowny kosz. Nigdzie nie ma.
Czy ktos widzial ostatnio taki zestaw w jakims warszawskim lub
podwarszawskim sklepie?

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

2. Data: 2008-08-14 06:17:35

Temat: Re: gdzie w Warszawie zestaw piknikowy
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 05:39, "Le5zek" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> --
> Le5zek Grelak
> 'I thought I was someone else, someone good.'

Może pod turystyką?

3. Data: 2008-08-14 08:55:47

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikea?
JaC
PS. Chyba mamy zestaw piknikowy w koszu do odsprzedania (jakis prezent dostalismy),
ewentualnie zapraszam na priv.

-----

4. Data: 2008-08-14 17:25:55

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Ikea?

Sorry, ale pytam o to, gdzie ktoś wie, że są takie zestawy - a nie gdzie
mysli, że są takie zestawy. Jakby takie zestawy byly w Ikei, Decathlonie, Go
Sport czy innych sklepach turystyczno-sportowych nie zawracałbym nikomu
glowy.

5. Data: 2008-08-14 17:33:35

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?sourceid=navclient&ie=UT
F-8&rlz=1T4ADBF_enPL286PL287&q=zestaw+piknikowy

http://www.google.pl/search?hl=pl&rlz=1T4ADBF_enPL28
6PL287&q=kosz+piknikowy&lr=lang_pl

http://images.google.pl/images?hl=pl&rlz=1T4ADBF_enP
L286PL287&q=kosz%20piknikowy&lr=lang_pl&um=1&ie=UTF-
8&sa=N&tab=wi

http://images.google.pl/images?sourceid=navclient&ie
=UTF-8&rlz=1T4ADBF_enPL286PL287&q=zestaw%20piknikowy
&um=1&sa=N&tab=wi

dziekuje bardzo

6. Data: 2008-08-14 17:46:40

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmb_1" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
8&sa=N&tab=wi

> http://images.google.pl/images?sourceid=navclient&ie
=UTF-8&rlz=1T4ADBF_enPL286PL287&q=zestaw%20piknikowy

Nie wiem, czy zauwazyles, że pytam o sklepy fizyczne w okolicach Warszawy,
gdzie ktos widzial podobne zestawy. Z googla korzystac umiem też luż od
kilku lat, ale sklepy wysylkowe z calej Polski mnie nie interesuja.

7. Data: 2008-08-14 17:58:10

Od: "Maciek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy zauwazyles, że pytam o sklepy fizyczne w okolicach Warszawy,
> gdzie ktos widzial podobne zestawy. Z googla korzystac umiem też luż od
> kilku lat, ale sklepy wysylkowe z calej Polski mnie nie interesuja.

www.fide.pl Warszawa, Słomińskiego

http://www.fide.pl/pl/szukaj/piknikowy

Pozdr., M.

8. Data: 2008-08-15 04:55:17

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> www.fide.pl Warszawa, Słomińskiego
>
> http://www.fide.pl/pl/szukaj/piknikowy

Dzieki za info, to jednak tez sklep internetowy, tyle że warszawski. Nie
pomacasz przed zakupem.

9. Data: 2008-08-15 09:52:27

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie ktos widzial podobne zestawy. Z googla korzystac umiem też luż od
> kilku lat, ale sklepy wysylkowe z calej Polski mnie nie interesuja.

jestes chyba poczatkujacym internauta (lub wyjatkowym leniem i ignorantem )
wpisz w google:
zestaw piknikowy Warszawa sklep
lub
kosz piknikowy Warszawa sklep

jest tego naprawde duzo...

10. Data: 2008-08-17 16:21:45

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes chyba poczatkujacym internauta

Tak, jestem poczatkujacy. Mam ICQ 9 xxx xxx. Sprawdz sobie, kiedy 7 cyfrowe
numery byly przyznawane.

>(lub wyjatkowym leniem i ignorantem )

A ty jestes wyjatkowo nieuprzejmy. Za dalsze twoje rady dziekuje. Mozesz sie
nie wysilac.

> wpisz w google:
> zestaw piknikowy Warszawa sklep
> lub
> kosz piknikowy Warszawa sklep
>
> jest tego naprawde duzo...

Jakby tego bylo duzo w kazdym sklepie nie zawracalbym nikomu od tygodnia
glowy. Wrecz przeciwnie, takich zestawów w detalu nie ma.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

Bosch KGV 33V13
Kret - jakies alternatywy?
Szafka na balkon
Okap bez wentylatora
[OT] Nadmiarowe łączniki świecznikowe Simon Basic moduł