posialem trawe i nic ...

1. Data: 2013-04-24 09:39:10

Temat: posialem trawe i nic ...
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze

Jakies 10 dni temu posialem trawe i na razie nic sie nie dzieje. Zadnych
wschodow nie zauwazylem.
Ale od poczatku. Teren uprzednio przygotowalem tzn. przez rok walczylem
z chwastami, pare razy ziemia byla spulchniana i walcowana.

Tuz przed siewem zagrabilem calosc i przy pomocy siewnika obsialem
teren. Zuzylem niecale 20kg na okolo 600m2.
Posianej trawy nie przysypalem kolejna warstwa ziemi/piasku. Zostala ona
podczas siewu tylko wdeptana w glebe.

Teraz staram sie jak czas pozwala podlewac raz na dzien ewentualnie co 2
dni. Liczylem, ze bedzie wiecej deszczu, a tu upaly jak w lipcu.

Jak oceniacie moje szanse? Da rade taki trawnik sie zazielenic czy cos
kompletnie zawalilem, albo czegos zapomnialem?
poratujcie rada :)

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

2. Data: 2013-04-25 14:37:56

Temat: Re: posialem trawe i nic ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Apr 2013 09:39:10 +0200, Marek napisał(a):

> Liczylem, ze bedzie wiecej deszczu, a tu upaly jak w lipcu.

Gdzie te upały niby?
I czy bierzesz pod uwagę temperaturę w nocy? Nocne spadki temperatury sa
nadal znaczne, ostatnio nawet miejscami przymarzało - taki układ skutecznie
powstrzymuje rozwój traw, pąków na drzewach itp.
333-]
--
XL

3. Data: 2013-04-29 10:56:16

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25.04.2013 14:37, Ikselka wrote:

> [...]
> nadal znaczne, ostatnio nawet miejscami przymarzało - taki układ skutecznie
> powstrzymuje rozwój traw, pąków na drzewach itp.

Zaczelo sie cos dziac. Widac dywac cieniutkich zdzibelek :)

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

Grządki (zagony) podwyższone.