postinor duo

1. Data: 2006-10-31 11:54:16

Temat: postinor duo
Od: "Kasia" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co o tym sądzicie? czy naprawde jest taki skuteczny i czy powoduje jakieś
skutki uboczne?

Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2006-10-31 12:12:02

Temat: Re: postinor duo
Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> Witam
>
> Co o tym sądzicie? czy naprawde jest taki skuteczny i czy powoduje jakieś
> skutki uboczne?

slyszalem opinie, ze moze powodowac poronienia nawykowe w przyszlosci -
jak juz bedziesz chciala naprawde urodzic.

3. Data: 2006-10-31 12:50:13

Od: "Angie" <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> slyszalem opinie, ze moze powodowac poronienia nawykowe w przyszlosci -
> jak juz bedziesz chciala naprawde urodzic.

W jakims Moher radio?

Angie

4. Data: 2006-10-31 14:15:28

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Marras napisał(a):

> slyszalem opinie, ze moze powodowac poronienia nawykowe w przyszlosci -
> jak juz bedziesz chciala naprawde urodzic.
Nie może czegoś takiego zrobić, bo działa doraźnie, nie kumuluje się w
organizmie i nie może mieć żadnego wpływu na przyszłe ciąże.
Za to psychika kobiety, którą zmusiła sytuacja do zażycia może
ucierpieć, co może się wiązać z późniejszymi problemami z
zajściem/utrzymaniem ciąży, jednak nie można tego wiązać z Postinorem,
jak i z korzystaniem prezerwatywy, czy antykoncepcją hormonalną.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

5. Data: 2006-11-01 05:35:06

Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja slyszalem opinie, ze w usenecie do postow nie dolacza sie wizytowek
vcard.

medevacs

6. Data: 2006-11-02 09:21:13

Od: E.A. <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Oct 2006 12:54:16 +0100, "Kasia" <y...@t...pl> wrote:

>Witam
>
>Co o tym sądzicie? czy naprawde jest taki skuteczny i czy powoduje jakieś
>skutki uboczne?
>
>Pozdrawiam Kasia

Witam,
co do skutecznosci, to zawsze moze sie zdarzyc ze jednak nie
przyniesie spodziewanego efektu, czego dowodem jest moja aktualnie
10-cio m-czna coreczka (ppostinor przyjety w pierwszej dobie po ) ;)))
Pozdrawiam
A.

7. Data: 2006-11-03 01:56:02

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.A." <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyniesie spodziewanego efektu, czego dowodem jest moja aktualnie
> 10-cio m-czna coreczka (ppostinor przyjety w pierwszej dobie po ) ;)))

Czy żałujesz, że nie udało Ci się jej zabić?

To tak do przemyslenia dla zainteresowanych kupnem,- jestes w sytuacji,
gdzie niejako namacalnie ocenic można konsekwencje jego użycia.

(p47)

8. Data: 2006-11-03 10:18:13

Od: E.A. <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Nov 2006 02:56:02 +0100, "p47" <p...@b...list.ru> wrote:

>Czy żałujesz, że nie udało Ci się jej zabić?
Oczywiście, nie zaluje
ale to nie oznacza tez ze jestem zadowolona z tego ze stworzylam
dziecku nie takie warunki do zycia jak bym chciala... ale to juz sa
chyba rozważania na inna grupe

>To tak do przemyslenia dla zainteresowanych kupnem,- jestes w sytuacji,
>gdzie niejako namacalnie ocenic można konsekwencje jego użycia.
>
>(p47)
No coz, podobno nie ma nigdy 100% pewnosci ze jakikolwiek srodek
antykoncepcyjny zadziala (jezeli w przypadku postinoru mozemy w ogole
mowic w kategoriach srodka antykoncepcyjnego)

Pozdrawiam
A.

9. Data: 2006-11-10 22:16:44

Od: "kiepuc" <m...@m...merde> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości

> Czy żałujesz, że nie udało Ci się jej zabić?

co Ty bredzisz, jakiej "jej" ?!?
radze poczytac najpierw troche literatury specjalistycznej na temat samego
procesu zaplodnienia i pierwszych kilku dni po zaplodnieniu, a potem
dokladnie o dzialaniu postinoru, zanim zaczniesz sie wypowiadac!

> To tak do przemyslenia dla zainteresowanych kupnem

to osobista sprawa/decyzja kazdego, a Tobie zalecam troche racjonalnego
myslenia...

pozdrawiam
K.

10. Data: 2006-11-11 23:49:56

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiepuc" <m...@m...merde> napisał w wiadomości

> [...]
> dokladnie o dzialaniu postinoru, zanim zaczniesz sie wypowiadac!

> to osobista sprawa/decyzja kazdego, a Tobie zalecam troche racjonalnego

No własnie , racjonalne myslenie...
Postinor nie zadziałał,- i dziecko urodziło się
gdyby wówczas postinor jednak zadziałałby tak, jak do tego jest
przeznaczony,- to tego właśnie dziecka nie byłoby...

Ale fanatycy oczywiście dalej będą twierdzić, że to nie postinor ...

p47

gówniany problem
antykoncepcja a zioła
lekoopornosc helicobacter pylori
Bolące krosty na głowie
Na ile przed, odstawić leki przed badaniem krwi ?