postinor duo

21. Data: 2006-11-16 07:24:29

Temat: Re: postinor duo
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> Czy masz może np. jakies problemy z tarczycą??;-)

problemów poszukaj u siebie. Nie, nie mam problemów z tarczycą - wszystkie
wyniki doskonałe. Mam za to brak tolerancji dla tępoty.

hania

22. Data: 2006-11-16 22:24:39

Od: "kiepuc" <m...@m...merde> szukaj wiadomości tego autora

> Stwierdzam tylko fakt oczywisty,- gdyby w opisywanym przypadku Postinor
nie
> "nawalił" tylko zadziałał tak, jak to zwykle ma miejsce, tak jak do tego
> został zaprojektowany, to nasza koleżanka-grupowiczka nie cieszyłaby się
> teraz swoją córeczką, bo ona nie narodziłaby się, tylko w postaci
nieżywego
> embrionu znalazłaby się zapewne w rurze kanalizacyjnej.

z jakiej parafii czy innego seminarium klikasz, bo z wiedza medyczna nie
masz nic wspolnego?!!! po zaplodnieniu do stadium embrionu, to jeszcze dluga
droga (poczytaj lepiej o podzialach okresu prenatalnego)... wiec nie
krytykuj Hanii i lampki, bo one akurat maja racje! nie ma mowy o zadnym
embrionie w rurze kanalizacyjnej... propagandowe brednie...

> A jaki jest mechanizm jego działania to w tym momencie nie ma większego
> znaczenia .
>
> p47

ma i to zasadnicze znaczenie, ale Ty i tak tego nie zrozumiesz... wiec
szkoda naszego cennego czasu na takie "dyskusje"...

K.

23. Data: 2006-11-17 00:46:53

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiepuc" <m...@m...merde> napisał w wiadomości

> [...]
> krytykuj Hanii i lampki, bo one akurat maja racje! nie ma mowy o zadnym
> embrionie w rurze kanalizacyjnej... propagandowe brednie...

Acha, czyzby gdyby Postinor zadziałał tak, jak to zwykle robi, to córeczka
piszacej tu wczesniej Pani i tak urodziłaby się??;-).
A moze jednak nie?? A jesli nie, to znaczy, ze jednak Postinor zniszczyłby
to zycie!!
I do zrozumienia tej prostej zalezności zadna teologia, ani wiedza medyczna
nie jest potrzebna, wystarczy zwykła logika.
Dlatego tez, aby ten jasny obraz zamydlić, taki pseudofacvhowy bełkot tu
stosują zwolennicy zabijania w sposób łatwy i przyjemny, gdy tylko zdaje
się, że tak będzie lepiej.

> ma i to zasadnicze znaczenie, ale Ty i tak tego nie zrozumiesz... wiec
> szkoda naszego cennego czasu na takie "dyskusje"...

I dlatego, że nie masz na to czasu informujesz o tym całą grupę;-))

p47

24. Data: 2006-11-17 07:36:55

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):
> Acha, czyzby gdyby Postinor zadziałał tak, jak to zwykle robi, to córeczka
> piszacej tu wczesniej Pani i tak urodziłaby się??;-).

zalezy to od wielu czynników. Nie wiem czy słyszałeś, ale ok.60% zapłodnień
kończy się samoistnym, niezauwazalnym dla kobiety poronieniem we wczesnej
fazie. (tu % mogłam pomylić: 50 lub60%). I nikt nie jest winny.

Gdybologię można rozciągnąć dalej, bo powikłań ciąży jest taka masa, że w
każdym momencie ciąża mogła samoistnie się zakończyć śmiercią dziecka.

> A moze jednak nie??

z gdybologią to dalej NTG.

Prośba: wczytuj się w nazwy grup.

h.

> I do zrozumienia tej prostej zalezności zadna teologia, ani wiedza
medyczna

NTG

> nie jest potrzebna, wystarczy zwykła logika.

Jeśli logika jest sprzeczna zwiedzą, to logiką nazwać jej nie można.

h.

25. Data: 2006-11-17 09:02:08

Od: E.A. <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2006 01:46:53 +0100, "p47" <p...@b...list.ru>
wrote:

> [...]
>Dlatego tez, aby ten jasny obraz zamydlić, taki pseudofacvhowy bełkot tu
>stosują zwolennicy zabijania w sposób łatwy i przyjemny, gdy tylko zdaje

Jako, że moj przypadek wywolal ta dyskusje, pozwole sobie odniesc sie
do tego co piszesz. Twoje podejscie do tematu jest jak dla mnie grubo
przesadzone. Nie czuje zebym probowala "zabic" poprzez to ze zazylam
postinor. To ze nie zadzialal - no coz, zdarza sie podobno.... Ale
gdyby zadzialal, nie zylabym z poczuciem winy ;)
Pewnie, w związku tym zaraz sie dowiem ze jestem pozbawiona skrupułow
wstretna baba, ale co tam..... ;)

Pozdrawiam
A.

26. Data: 2006-11-17 22:10:04

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałaś się ile ty zniszczyłaś żyć przez to że nie zdecydowałaś się zajść w
ciążę? Przecież każda kobieta może mieć 20 dzieci. Skoro masz ich mniej to też
jest zabójstwo.

A co się nie urodzi to bardzo dobrze. Za dużo głupich dusz chce inkarnować na
Ziemi. Niech sobie zostaną na piątym poziomie albo inkarnują gdzie indziej.

27. Data: 2006-11-17 23:13:08

Od: "kiepuc" <m...@m...merde> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli logika jest sprzeczna z wiedzą, to logiką nazwać jej nie można.
>

> h.

otoz to, wiec doszlismy do sedna sprawy!
tak wiec, p47, radze przemyslec te slowa Hanii i juz wiecej nie wypisywac
takich #%^&#^%,
a jesli to nic nie da, to poczytaj sobie pierwszy lepszy (!) podrecznik z
Embriologii czlowieka tudziez z Ginekologii czy Poloznictwa, przyjemnej
lektury!

K.

28. Data: 2006-11-17 23:17:58

Od: "kiepuc" <m...@m...merde> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.A." <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie, w związku tym zaraz sie dowiem ze jestem pozbawiona skrupułow
> wstretna baba, ale co tam..... ;)
>
> Pozdrawiam
> A.

:-) nie przejmuj sie,
zgodnie z zasada: "Nie polemizuj z idiota - najpierw sprowadzi Cie do
swojego poziomu, a pozniej pobije doswiadczeniem".

pozdrawiam
K.

gówniany problem
antykoncepcja a zioła
lekoopornosc helicobacter pylori
Bolące krosty na głowie
Na ile przed, odstawić leki przed badaniem krwi ?