postinor duo

11. Data: 2006-11-13 12:09:32

Temat: Re: postinor duo
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <y...@t...pl> napisał(a):

> Witam
>
> Co o tym sądzicie? czy naprawde jest taki skuteczny i czy powoduje jakieś
> skutki uboczne?

a widziałas lek nie powodujący skutków ubocznych? Ulotkę przeczytaj, to
będziesz wiedziała.
Skuteczność zmniejsza się z każdą godziną od niezabezpieczonego stosunku.
Sens wzięcia do 72 godzin "po", później nie ma sensu.
Nie jest to lek wczesnoporonny, a uniemożliwiający zapłodnienie. Jeśli ono
już nastąpiło, to nie zadziała.

pozdr.h.

12. Data: 2006-11-13 12:12:06

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> No własnie , racjonalne myslenie...
> Postinor nie zadziałał,- i dziecko urodziło się
> gdyby wówczas postinor jednak zadziałałby tak, jak do tego jest
> przeznaczony,- to tego właśnie dziecka nie byłoby...

zamiast pieprzyć farmazony wyguglaj sobie ulotkę z opisem medykamentu, a
będziesz wiedział wtedy, że nie jest to lek wczesnoporonny.

> Ale fanatycy oczywiście dalej będą twierdzić, że to nie postinor ...

Ludzie myślący nie wezmą Cię do swego klubu na pewno.

h.

13. Data: 2006-11-14 03:23:28

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> zamiast pieprzyć farmazony wyguglaj sobie ulotkę z opisem medykamentu, a
> będziesz wiedział wtedy, że nie jest to lek wczesnoporonny.

A jakie to ma znaczenie??
To jest zagadywanie istoty problemu róznymi etykietkami "wczesnoporonny",
"niewczesnoporonny" itp.
Istota problemu jest bowiem taka, niezaleznie od tego, czy działa on
wszesnoporonnie, czy "tylko" uniemozliwiania zapłodnienia, ;- gdyby bowiem
Postinor zadziałał takze w opisywanym przypadku tak jak powinien , zgodnie
ze swoim mechanizmem i tak, jak prawie zawsze oddzaiływuje na organizm, to
tej córeczki, którą teraz cieszy się koleżanka grupowa i bez którejzapewne
teraz zycia sobie nie wyobraża, otóż tej córeczki by po prostu nie było,
nie żyłaby. A wiec jedno ludzkie zycie, jak się okazuje bardzo cenne,
zniknełoby. Koniec . kropka!

> Ludzie myślący nie wezmą Cię do swego klubu na pewno.

Do Twojego klubu napewno nie pasuję. Bo nie sztuka myśleć,- wszyscy ludzie
to robią. Ale nie wszyscy robią to dobrze;-))

p47

14. Data: 2006-11-14 07:41:50

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> [...]
> teraz zycia sobie nie wyobraża, otóż tej córeczki by po prostu nie było,
> nie żyłaby. A wiec jedno ludzkie zycie, jak się okazuje bardzo cenne,

Gdyby Twoi rodzice się postarali, to by zrobili mądrzejsze dziecko.
Ile Ci tłumaczyć, że mechanizm Postinor duo nie polega na niszczeniu życia?

Ze swoją gdybologią i oszołomstwem prosze się przeprowadzić na
pl.misc.pierdoly

hania

15. Data: 2006-11-14 07:42:18

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-11-14 15:22:52

Od: "lampka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aborcja plodu, ktory ma kilka tzgodni a UNIEMOZLIWIENIE implantacji
ewewntualnei zaplodnionej komorki to nie to samo. ciaza jako taka liczy
sie od momentu zagniezdzenia w jamie macicy.

17. Data: 2006-11-14 16:33:06

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lampka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> aborcja plodu, ktory ma kilka tzgodni a UNIEMOZLIWIENIE implantacji
> ewewntualnei zaplodnionej komorki to nie to samo. ciaza jako taka liczy
> sie od momentu zagniezdzenia w jamie macicy.

Zauważ, ze wbrew nieudolnym próbom Hani- miłosniczki Postinoru (swoja
droga 'kultura" jej wypowiedzi wskazuje na pewne niezrównoważenie nerwowe) ,
ja zupełnie nie odnoszę się ani do aborcji, ani do ciąży, ani do
ewentualnego zagnieżdżenia się, (lub nie) embrionu.
Stwierdzam tylko fakt oczywisty,- gdyby w opisywanym przypadku Postinor nie
"nawalił" tylko zadziałał tak, jak to zwykle ma miejsce, tak jak do tego
został zaprojektowany, to nasza koleżanka-grupowiczka nie cieszyłaby się
teraz swoją córeczką, bo ona nie narodziłaby się, tylko w postaci nieżywego
embrionu znalazłaby się zapewne w rurze kanalizacyjnej. Dziecko, które teraz
rozwija się zdrowo nie żyłoby. Bo po to m.in. Postinor stworzono, aby ona
nie narodziła się.

A jaki jest mechanizm jego działania to w tym momencie nie ma większego
znaczenia .

p47

18. Data: 2006-11-14 18:11:01

Od: "lampka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma znaczenie, bo-postinor nie dziala poronnie. i nie mowmy o plodach w
kanalizacji...jesli tak bardzo bronimy zycie poczete-dlaczego nie
mozemy ludzkko pochowac plodu, ktory poronimy...wierz mi, nie jestem
zwolennikiem aborcji, sama stracilam dwoje dzieci- jedno w 12tc a
drugie w 35tc.ale nie badzmy absurdalni.

19. Data: 2006-11-15 07:21:43

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> Zauważ, ze wbrew nieudolnym próbom Hani- miłosniczki Postinoru

skąd ta wydumka? ;-)))

>(swoja
> droga 'kultura" jej wypowiedzi wskazuje na pewne niezrównoważenie nerwowe)

Tępota przedpiśćcy nie jest miłym doznaniem, fakt, a już kilka osób ci juz
pisze to samo. Nie potrafisz podać rozsądnego argumentu, to napisz jeszcze,
że jestem Żydem, masonem i cyklistą, rotfl.

> Bo po to m.in. Postinor stworzono, aby ona
> nie narodziła się.

moze do kosciola z tym idz., tu jest grupa z przedrostkiem "sci"

EOT
h.

20. Data: 2006-11-15 20:03:33

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze,
> że jestem Żydem, masonem i cyklistą, rotfl.

> moze do kosciola z tym idz., tu jest grupa z przedrostkiem "sci"

Czy masz może np. jakies problemy z tarczycą??;-)

p47

gówniany problem
antykoncepcja a zioła
lekoopornosc helicobacter pylori
Bolące krosty na głowie
Na ile przed, odstawić leki przed badaniem krwi ?