poszukuje dobrego neurochirurga

1. Data: 2008-12-13 10:20:04

Temat: poszukuje dobrego neurochirurga
Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby polecic dobrego neurochirurga w
Warszawie, Lodzi, Krakowie lub na Slasku? Sprawa pilna. chodzi o operacje
tetniaka tetnicy mozgowej.
dzieki z gory za jakies info
pzdr
Ewa

2. Data: 2008-12-13 10:38:08

Temat: Re: poszukuje dobrego neurochirurga
Od: Digit <d...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2008 10:20:04 +0000 (UTC), Ewa Grotowska napisał(a):

> [...]
> Warszawie, Lodzi, Krakowie lub na Slasku? Sprawa pilna. chodzi o operacje

Z tego co wiem - jeden z najlepszych specjalistow od tych spraw w Polsce to
prof Trojanowski - Lublin.
Pozdrawiam
Darek

3. Data: 2008-12-13 11:00:21

Od: ayub <a...@U...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Grotowska wrote:

> Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby polecic dobrego neurochirurga w
> Warszawie, Lodzi, Krakowie lub na Slasku?

Wiele dobrego słyszałem o drze A. Maciejczaku, obecnie kierującego
neurochirurgią w Tarnowie (w sumie blisko Krakowa ;-)), wcześniej - ZTCW -
pracował na WAM Łódż.
http://www.neurochirurgia-tarnow.com.pl/profil.html

4. Data: 2008-12-13 14:37:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Dec 2008 10:20:04 +0000 (UTC), Ewa Grotowska wrote:

> [...]
> Warszawie, Lodzi, Krakowie lub na Slasku? Sprawa pilna. chodzi o operacje

Jaki tętniek? Jakiej tętnicy? O jakiego chorego?

Napisz na priv, paru łódzkich neurochirurgów znam, niektórych dość
dobrze.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

5. Data: 2008-12-13 17:27:00

Od: "POSEJDON" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj. Osobiście polecam dr. Krzysztofa Tybora z Um w Łodzi . Pracuje w
szpitalu UM im. Barlickiego ul Kopcińskiego 22. Przed laty operował mnie.
Jest oddany pacjentom, do każdego podchodzi indywidualnie, profesjonalista.
Gorąco polecam
Użytkownik "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gi028j$fgt$1@inews.gazeta.pl...

6. Data: 2008-12-20 16:22:10

Od: "E." <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje prof Trojanowskiego z Lublina na ul Jaczewskiego -bdb.(klinika)
pozdr
E.

Musze isc znowu po skierowanie do laryngologa ?
Wysoki cholesterol i trójglicerydy...
pisk w uszach
pisk w uszach
profil kwasów tłuszczowych i mg w erytrocytach