poszukuje kremu

1. Data: 2004-05-12 12:17:10

Temat: poszukuje kremu
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam od pewnego czasu problem ze znalezieniem odpowiedniego kremu do mojej
cery. Zawsze używałam kremu do cery mieszanej, ale od niedawna moja skóra
zaczęła się zmieniać (mam 27 lat) i po nałożeniu kremu czuję niemiłe
ściągnięcie skóry. Próbowałam zmienić krem, zamiast matujacego używałam
nawilżającego do cery mieszanej np. garnier, miraculum, ale efekt jest ten
sam. Niestety po wypróbowaniu kremów spoza serii do cery mieszanej skóra
świeci się na nosie i czole.
Poradźcie co zrobić.
Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-05-12 13:32:31

Temat: Re: poszukuje kremu
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Alicja" <a...@b...pl>

> [...]
>sam. Niestety po wypróbowaniu kremów spoza serii do cery mieszanej skóra

rozumiem, że mówisz o kremie na dzień. a czego używasz na noc? tak w
ciemno trudno coś polecać, ale w Twoim przypadku dobrym pomysłem
byłoby chyba zakupienie dobrego kremu nawilżającego/odżywczego na noc
(mnie się ostatnio podoba Minuit YR) i zastąpienie matującego na dzień
jakimś lekkim nawilżającym, a matowanie zostawić podkładowi (co i tak
jest w lecie prawie niemożliwe, i tak się zaświecisz, i tak).

anek

1. Data: 2004-05-12 14:14:38

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> byłoby chyba zakupienie dobrego kremu nawilżającego/odżywczego na noc
> (mnie się ostatnio podoba Minuit YR) i zastąpienie matującego na dzień

Na noc używam Bio-Specyfic re-hydration, ale nie jestem nim zachwycona. Miał
mocno nawilżać, ale nie zauważyłam na swojej skórze specjalnych zmian.
Odnośnie dobrego kremu nawilżającego na dzień czy możesz coś mi polecić ?
Alicja

1. Data: 2004-05-12 15:35:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Alicja" <a...@b...pl>

>Na noc używam Bio-Specyfic re-hydration, ale nie jestem nim zachwycona. Miał
>mocno nawilżać, ale nie zauważyłam na swojej skórze specjalnych zmian.

no to poproś następnym razem o próbke Minuita, jest naprawdę ok, ja go
bardzo polubiłam, chociaż do kosmetyków pielęgnacyjnych YR
podchodziłam z nieufnością.

>Odnośnie dobrego kremu nawilżającego na dzień czy możesz coś mi polecić ?

określ pułap cenowy, łatwiej będzie.

anek

1. Data: 2004-05-12 15:45:58

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sam. Niestety po wypróbowaniu kremów spoza serii do cery mieszanej skóra

mialam podobny problem i ostatnio skusilam, bo moja sucha (ale w strefie
"T" lekko tluszczaca sie) skora zaczela sie wlasnie tak buntowac jak Tobie,
na kremic Prosensiv firmy Dermedic. cene mopzesz sprawdzic na ich strone
www.dermedic.pl lub na stronie esentii :)
Krem jest lekki, ladnie nawilza, nie powoduje przynajmniej umnie ndmirnego
blyszczenia sie twarzy bo ladnie sie wchlania. I co najwazniejsze, mimo ze
jest taki bardzo delikatny nie ma sie po nim uczucia sciagnietej skory. I
nadaje sie pod makijaz
pozdr

1. Data: 2004-05-12 17:53:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Nicki" <m...@m...pl>

[...]
> [...]
>jest taki bardzo delikatny nie ma sie po nim uczucia sciagnietej skory. I

uhm, brzmi fajnie. a jakie ma filtry?

anek

1. Data: 2004-05-12 17:56:56

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-05-12 18:44:04

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

np.Vichy Thermal S1 lub jego nastepca Thermal Fix1

1. Data: 2004-05-12 20:24:24

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Nicki" <m...@m...pl>

[cut cytowanie mojego postu]

droga Nicki, tak czuła na punkcie netykiety - po pierwsze, rozwalasz
cytowanie. po drugie, skoro już posłałaś bezsensownego posta, możesz
go usunąć. w Outlooku, zdaje mi się, jest do tego specjalny przycisk w
menu.

anek

1. Data: 2004-05-12 20:26:17

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cytowanie. po drugie, skoro już posłałaś bezsensownego posta, możesz
> go usunąć. w Outlooku, zdaje mi się, jest do tego specjalny przycisk w

a nie pomyslalas (no chyba, nie jak sie przypier.....) ze nawet nie
zauwazylam ze to co napisalam w odpowiedzi na twoje pytanie poprostu sie nie
wyslalo.....kazdemu sie zdarza, zwlaszcza jak pracuje po nocy...

w takim razie sama sobie szukaj w necie jakie ma filtry jak zes taka madra!

kwasy??
fryzura do kapelusza
Antirougeurs Emulsion Leger Avene
nowy kolor lepetynki dla szatynki