kwasy??

1. Data: 2004-05-12 12:05:54

Temat: kwasy??
Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Używam od niedawna, a właściwie od dwóch tygodni tego kremu Daxa z
kwasami. Jak dla mnie przyjemnie pachnie, skóry nie matuje, ale nadaje
jej taki zdrowy, wewnętrzny blask. Głębszych efektów nie zauważyłam:
pory bez zmian, nos może czyściejszy, ale zmieniłam maseczkę, a pryszcze
ciągle są, i ja bym chciała wiedzieć, jak się u Was objawia to pokwasowe
pogorszenie cery? Bo ja to sobie marzyłam, że te białe pod skórą wyjdą
na wierzch i będę mogła zaszaleć, a tu: z białych i prawie niewidocznych
robią się wielkie, czerwone, bolące i nie do wyciskania! Fakt, że potem
się goją bez śladu, ale mam to przypisać kremowi czy maseczce czy
hormonom (robią mi się takie też samodzielnie, na uprzednio zdrowej skórze)?

Dzięki z odpowiedzi--

Pozdrawiam
M.

--
"Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet." (Albert Einstein)

1. Data: 2004-05-12 13:00:22

Temat: Re: kwasy??
Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to powiem jak bylo u mnie z kwasami. Uzywalem na noc Diacnealu
Avene.Zaczeły mi wyskakiwac po tym masowo krosty.Nie to zeby byly to drobne
krostki ale byly to giganty i to jeszcze takei czerwone ze nie bylo tego jak
zakorektorowac. Po 2-3tyg odstawilem ten specyfik i juz bylo zdecydowanie
lepiej.Wszystko zaczelo mi sie goić.Ja uzywalem kwasow by zlikwidowac ślady
po trądzik.Juz prawie nie mam teraz rzadnych sladow ale watpie zeby to
wlasnie te kwasy w ciagu 2-3 tygodni tak mi cere naprawiły.Wydaje mi sie ze
to moze dzieki Effaclar K ktorego uzywam na dzien od 2 miesiecy. Nie
potrafię Ci nic doradzic bo sie na tym nie znam-juz nawet nie wierze w
jakies cudowne kwasy ktore to wygladza cere pozostawiając ją jędrną i bez
jakielkolwiek skazy.Moze ktoś inny podzieli się z Toba swoimi
spostrzezeniami

Powodzenia...

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-05-12 13:28:56

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał:
> [...]
> wlasnie te kwasy w ciagu 2-3 tygodni tak mi cere naprawiły.Wydaje mi sie ze
> to moze dzieki Effaclar K ktorego uzywam na dzien od 2 miesiecy.

Wydawalo mi sie, ze Effaclar tez ma kwasy...?

BA

1. Data: 2004-05-12 18:55:48

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mo wrote:
> [...]
> pod skórą wyjdą na wierzch i będę mogła zaszaleć, a tu: z białych i
> prawie niewidocznych robią się wielkie, czerwone, bolące i nie do

Miałam to samo po Effaclarze i dlatego z niego zrezygnowałam.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-12 19:03:50

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na jakio krem kwasopodobny się przerzuciłaś :D ??

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-05-12 20:25:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydawalo mi sie, ze Effaclar tez ma kwasy...?

ma.
ale sa kwasy AHA i BHA i różnią się one miedzy sobą właściwosciami i
tolerancją. Diacneal zawiera AHA (kw. glikolowy), a w Effaclarze jest BHA
(kw.salicylowy)

1. Data: 2004-05-12 20:34:52

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

A który z tych kwasów AHA czy BHA przynosi lepsze rezultaty??

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-05-12 20:52:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który z tych kwasów AHA czy BHA przynosi lepsze rezultaty??

zależy od tego, jaki masz problem z eskórą.
ogólnie dla cery tłustej, zanieczyszczonej odpowiedniejsze wydają sie BHA,
czyli w praktyce kwas salicylowy. a dlaczego? odpowiedź tu:
http://www.wizaz.pl/basia_kwasy_bha_aha.php

fryzura do kapelusza
Antirougeurs Emulsion Leger Avene
nowy kolor lepetynki dla szatynki