Re: poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE-OT

Date: Sat, 12 Jan 2008 20:17:13 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE-OT

Użytkownik Iwon(K)a napisał:
>(...)
> Nie, no wiadomo, ze Nelle lekko nerwy puscily i sie zachowala jak mozna
> przeczytac. Niemniej jednak byla wczesniej "testowana" jej cierpliwosc ;)

Jej cierpliwość? Ktoś zadał konkretne pytanie, bardzo dokładnie opisując
czego szuka. Propozycja Nelli była odwrotnością tego, o co pytano.
Jest mi wszystko jedno, w co się ubiera, ale jeżeli nie rozumie co
czyta, to niekoniecznie powinna odpisywać.
BTW, jeżeli ktoś coś nosi, to jego prywatna sprawa, ale jeżeli
publicznie wystawia swoje upodobania na grupie dyskusyjnej, to musi
liczyć się z krytyką tych upodobań.

Krycha podziwiająca własna cierpliwość (jeszcze nie ubiłam całego
wątku ;))
Najpiękniejszą muzyką przed snem