poszukuję psychologa/psychiatry, który pomoże mojemu synowi

1. Data: 2004-09-06 18:47:23

Temat: poszukuję psychologa/psychiatry, który pomoże mojemu synowi
Od: r...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

nie daje już sobie rady. Łukasz ma 14 lat, zawsze były z nim problemy, ale
wydawało mi się, ze jest po prostu zywy, energiczny, rośnie etc. Ale widzę, że
wcale tak nie jest. ciągle naburmuszony. ciągle niezadowolony. ciągle ma
problemy emocjonalne i zmienne nastroje. czasami agresywny na zasadzie oko za
oko. pyskuje nam - rodzicom. a przy tym nie nawiązuje kontaktu z rówiesnikami,
najchętniej bawiłby się z młodszymi, żeby nie powiedzieć z dziecmi.
nie widzi swojego dziwengo zachowania, które my zauwazamy. nie ma konkretnych
zainteresowań. nie potrafię do niego dotrzeć. czasami jest super facetem, można
z ni porozmawiać etc, a czasami wogóle nie do życia.
mam wrażenie , ze jest nadpobudliwy. naczytałam się całą mase literatury, ale
co z tego. wszystkie objawy wskazuja na nadpobudliwość. szukam pomocy. moze
ktoś zna takie przypadki. moze ktoś zna psychologa/psychiatrę, który jest w
stanie mu pomóc.

nie chciałabym go leczyc farmakologicznie, choc to z pewnością wyciszyłoby go.
ale jeśli nie będzie innego wyjścia ....
prosze o pomoc

2. Data: 2004-09-07 10:07:18

Od: "PC" <p...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze poczytac o analizie pierwiastkowej włosów - niedobory mikroelementów
mogą powodować przeróżne schorzenia jak również nadaktywność lub depresje...
(informacje można znaleść w internecie)
PC

3. Data: 2004-09-07 11:22:30

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej było by aby zobaczył go psychiatra (wielu jest dobrych :-) ) w
Twoim miescie - ocenił i pokierował krokami (czy istnieja zaburzenia i
jakie, ew. skierował do psychologa czy psychoterapeuty).

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

4. Data: 2004-09-07 22:24:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie daje już sobie rady. Łukasz ma 14 lat, zawsze były z nim problemy, ale
> wydawało mi się, ze jest po prostu zywy, energiczny, rośnie etc.

Sprobuj na pl.soc.dzieci.starsze, moze cos ci madrego podpowiedza.

Pzdr.
Iwona

rtg
Nowoczesna Gastroskopia
In study, clinicians rate top medical journals
Czesc mozgu odpowiadajaca za sterowanie miesniami twarzy
Czerwone plamy?