Złamanie Le Fort IV

1. Data: 2004-09-06 19:23:37

Temat: Złamanie Le Fort IV
Od: "Gusia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś mógłby mi wyjasnić jak przebiega złamanie Le Fort IV?szukam jakiś
informacji na ten temat. Z góry dziękuje.
gusia

2. Data: 2004-09-06 20:19:29

Temat: Re: Złamanie Le Fort IV
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: chidm1$ofq$...@n...news.tpi.pl ,
której nadawcą było Gusia <g...@p...onet.pl> zostało napisane:

> Witam,
> czy ktoś mógłby mi wyjasnić jak przebiega złamanie Le Fort IV?szukam
> jakiś informacji na ten temat. Z góry dziękuje.
> gusia

nie ma ustalonego przebiegu, jak pierwsze 3 typy. to wieloodlamkowe mnogie
nietypowe uszkodzenie kosci twarzoczaszki, przebieg moze byc bardzo różny i
moga tu wystepowac wszystkie trzy pierwsze typy, plus modyfikacje.
inaczej to 'zlamanie szczeki mnogie' ew. 'zmiazdzenie szczeki'.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-09-07 12:24:14

Od: "Gusia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moga tu wystepowac wszystkie trzy pierwsze typy, plus modyfikacje.
> inaczej to 'zlamanie szczeki mnogie' ew. 'zmiazdzenie szczeki'.

poszukuję psychologa/psychiatry, który pomoże mojemu synowi
rtg
Nowoczesna Gastroskopia
In study, clinicians rate top medical journals
Czesc mozgu odpowiadajaca za sterowanie miesniami twarzy