poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

41. Data: 2002-02-04 10:33:12

Temat: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: "Piotr M :-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3C5E4DE6.E6475E81@telepraca-polska.pl...

> Tylko coś optymizm nie jest zbyt mile widziany w tym naszym tyglu :)

Witaj
A wielka szkoda bo może z tego tygla przy odrobinie optymizmu wyszło by
złoto :)) tak trzymaj Sylwia zawsze optymista w razie czego służę jako
kawaleria :))
Piotr

42. Data: 2002-02-04 16:18:06

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę że nas chcesz zarazić optymizmem i innym patrzeniem na świat :)

Jes ser .. :-))

Wiesz.....
niedawno, jakies dwa tygodnie temu zaczełam zbierać na pezent ślubny .....
bo jeden optymista z tej grupy obiecał mi , ze mnie zaskoczy ....
a ja nie mam nic przeciwko temu ... :-))

Tylko proszę się pchać po prezenty .......
przy takiej ilości chętnych to będę musiała zacząć grać w totolotka
a znając jakie mam szczęście to ....
ehhh .......
wolę uczciwie zarobić,
a prezent ... jak dany z serca to każdy, nawet najmniejszy sprawi radość.
Wiec niepotrzebnie zaczęłam sie martwić, dam sobie rade ...
mam dużo pomysłów, możecie pchać ...

--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

43. Data: 2002-02-04 17:23:20

Temat: Odp: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d...@4...com..
.

> Ależ to nie my mamy te dylematy, to właśnie większość kobiet, ja mam w
> nosie, co o mnie mówią ludzie w moim miasteczku.

Gdybym wyciągała wnioski na podstawie mojego życia, powiedziałabym, że to TY
jesteś wyjątkiem. Mężczyźni mojego życia się mnie boją - a więc żaden nawet
nie próbuje... Jeśli spróbuje - szybko się wycofuje uciekając przed
odpowiedzialnością. I to zarówno ON (zwłaszcza!), jak i mężczyźni zdrowi.

Mimo wszystko jeszcze nie wiem, czy chcę zrezygnować. Nie szukam, ale chyba
też nie odpycham. :o)

Mam świadomość, że jeśli o (nie)akceptacji decyduje stan mojego zdrowia, to
nie chcę mieć kontaktu z taką osobą. Niezależnie od tego, czy to przyjaźń,
czy kochanie.

S.

44. Data: 2002-02-04 17:24:22

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...

> Ale można mu się poddać i można mu dać prztyczka w nos - wybór
> należy do Ciebie :)) A tak na marginesie to kobiety raczej wolą
> optymistów niż pesymistów :))

I tu jest pies pogrzebany. :)
Robercie, Sylwio, pozwólcie, że do Was dołączę...

Ciekawa jestem też, ile razy trzeba się sparzyć, żeby zmienić zdanie?

S.

45. Data: 2002-02-04 17:24:26

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3hpk8$n55$...@n...tpi.pl...

> Kobiety .... jest wiele kobiet ... tylko trzeba szukac tej odpowiedniej a
> nie zaraz sie zniechecac.

Czy szukać? Może nie zbyt intensywnie, bo wtedy się przestraszy i schowa. :)
Rozpaczliwe poszukiwania nie są chyba zbyt dobrym pomysłem.... Czekać
aktywnie, o, tak bym powiedzała. Nie marnować szans. Nie odpychać od siebie
ludzi, nie izolować się. Czasami zdarzają się nieprawdopodobne historie -
vide: Karol i Iwona z niedawnego artykułu w GW. :o)

A finał... cóż. C'est la vie.
Mimo wszystko - warto było.

S.

46. Data: 2002-02-04 17:57:18

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> I tu jest pies pogrzebany. :)
> Robercie, Sylwio, pozwólcie, że do Was dołączę...
>
> Ciekawa jestem też, ile razy trzeba się sparzyć, żeby zmienić zdanie?
>
> S.

Scaaalyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wróciłas.... !!!!!
Jestes ....... !!!!!
Tak sie cieszę :-))))

Koniecznie dołącz .... pomóż mi :-)))

--
Do usłyszenia
Sylwia

47. Data: 2002-02-04 18:04:07

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Czy szukać? Może nie zbyt intensywnie, bo wtedy się przestraszy i schowa.
:)
> Rozpaczliwe poszukiwania nie są chyba zbyt dobrym pomysłem.... Czekać
> aktywnie, o, tak bym powiedzała.

Tak .... masz rację.

> Nie marnować szans. Nie odpychać od siebie
> ludzi, nie izolować się. Czasami zdarzają się nieprawdopodobne historie -
> vide: Karol i Iwona z niedawnego artykułu w GW. :o)

Tak ...... nieprawdopodobna historia, fakt.
Szczerze ja podziwiam , naprawdę.

> A finał... cóż. C'est la vie.
> Mimo wszystko - warto było.

Żałuje, ze bez happe endu ale.....
wszystko jeszcze przed Iwoną.
Czuje, ze ona mimo przeciwnosci sie nie poddała.
Wszystko jest mozliwe !!!!!!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

48. Data: 2002-02-04 18:33:54

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3mjep$n9s$...@n...tpi.pl...

> Scaaalyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Wróciłas.... !!!!!
> Jestes ....... !!!!!
> Tak sie cieszę :-))))

Ja też się cieszę. :)))
Chyba jeszcze mi nie śpieszno na druga stronę. :))))
A Twoje sms-y były jak promyczki - to jak miałam nie wrócić, hm? :-*

> Koniecznie dołącz .... pomóż mi :-)))

Się robi!
Tylko nie wiem, jak to z moją skutecznością. Sztuki perswazji nie udało mi
się opanować. :/

Przytulam,
S.

49. Data: 2002-02-04 18:37:43

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3mjer$n9s$...@n...tpi.pl...

> Żałuje, ze bez happe endu ale.....
> wszystko jeszcze przed Iwoną.
> Czuje, ze ona mimo przeciwnosci sie nie poddała.
> Wszystko jest mozliwe !!!!!!!!!

Rachunek prawdopodobieństwa? :)))

Jak było z tym przysłowiem o szcześciu? Nie czekać - nie przyjdzie, nie
zrobi zawodu. Przyjdzie - radość będzie podwójna. Tak chyba jest też z
partnerami na życie... a czasami nie na życie, czasami tylko na chwilę, ale
i dla tej chwili warto...
A czasem okazuje się, że tym jedynym zostaje długoletni przyjaciel... :o)
Albo ktoś, kogo dopiero co spotkaliśmy. Trzeba tylko wyłączyć racjonalizm i
logikę, niestety. :)))

Serdeczności,
S.

50. Data: 2002-02-04 19:46:39

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Rachunek prawdopodobieństwa? :)))

Co to to nie,
ja i rachunek prawdopodobieństwa......
nie !!!!!
my sie nie tolerujemy,
z matematyki ledwie trójczyne mi dawali :-))

> Jak było z tym przysłowiem o szcześciu? Nie czekać - nie przyjdzie, nie
> zrobi zawodu. Przyjdzie - radość będzie podwójna.

Tak .....
przeczytałam ......
zamknełam oczy .....
pomyślałam ......
przyjdzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Tak chyba jest też z
> partnerami na życie... a czasami nie na życie, czasami tylko na chwilę,
ale
> i dla tej chwili warto...

Tak..... warto, to jest wiecej jak pewne !

> A czasem okazuje się, że tym jedynym zostaje długoletni przyjaciel... :o)
> Albo ktoś, kogo dopiero co spotkaliśmy. Trzeba tylko wyłączyć racjonalizm
> logikę, niestety. :)))

sztuka życia - cieszyc się małym szcześciem .....

--
Do usłyszenia
Sylwia
e...@a...pl

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

autostrady sfinasują inwalidzi
*P*O*R*N F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 8677
Jazda bez biletu
Orzecznictwo ZUS
Ulgi w PKS