poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

31. Data: 2002-02-02 23:13:39

Temat: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Feb 2002 23:09:59 +0100, "Sylwi@"
<e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> napisał(a):

>Naprawde, wezcie swoje zycie w swoje rece, odrzyccie stereotypy typu ,,,
>co powiedza sasiedzi .....
>zostawcie tenm dylemat sasiadom ....
>szukajcie szczescia,
>jak sie szuka to sie znajduje ,
>wprawdzie nie zawsze
>ale trzeba probowac.

Ależ to nie my mamy te dylematy, to właśnie większość kobiet, ja mam w
nosie, co o mnie mówią ludzie w moim miasteczku.
Jarek

32. Data: 2002-02-02 23:15:50

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Feb 2002 23:10:58 +0100, "Sylwi@"
<e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> napisał(a):

>nie macie racji z gory skazujac sie na niepowodzenie.
>I tu jest wlasnie pies pogrzebany !!!!!

Pesymizm nie bierze się z nikąd...
Jarek

33. Data: 2002-02-03 08:28:45

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):
> szukajcie szczescia,
> jak sie szuka to sie znajduje ,
> wprawdzie nie zawsze
> ale trzeba probowac.

Bo chodzi o to by gonić króliczka, a nie go złapać :))

Pozdrawiam
Robert

34. Data: 2002-02-03 08:34:21

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):
> Pesymizm nie bierze się z nikąd...

Ale można mu się poddać i można mu dać prztyczka w nos - wybór
należy do Ciebie :)) A tak na marginesie to kobiety raczej wolą
optymistów niż pesymistów :))

Pozdrawiam
Robert

35. Data: 2002-02-03 18:25:51

Od: "Maria Niesiołowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pesymizm nie bierze się z nikąd...
> --
> Pozdrawiam
> Jarek

Czy zastanowiliście się ja byście reagowali nie mając osobistych doświadczeń
inwalidzkich. Czy nie poddalibyście się stereotypom środowiska i
postrzegania ON?
PS. Mam kłopoty z czynnym byciem na liście. Stąd dwa podobne teksty, jako
test. Mariza

36. Data: 2002-02-03 18:53:53

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Niesiołowska" napisał(a):
> Czy zastanowiliście się ja byście reagowali nie mając osobistych doświadczeń
> inwalidzkich. Czy nie poddalibyście się stereotypom środowiska i
> postrzegania ON?

Ale metoda gdybania nie jest żadnym remedium. Ja starałem się zawsze
rozumieć powody odrzucenia i chyba udawało mi się to. Jednak
rozumienie w niczym nie umniejsza bólu odrzucenia, żalu, że osoba,
która przysięgała "że nie opuści w biedzie i chorobie" nie potrafiła
wznieść się ponad stereotyp.

Witaj na grupie :))

Pozdrówka,
Robert

37. Data: 2002-02-04 07:55:20

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy zastanowiliście się ja byście reagowali nie mając osobistych doświadczeń
> inwalidzkich. Czy nie poddalibyście się stereotypom środowiska i

Na pewno - dlatego walka z tymi stereotypami mże przynieść więcej pożytku niż
cała ta polityka i ustawy.

> PS. Mam kłopoty z czynnym byciem na liście. Stąd dwa podobne teksty, jako
> test. Mariza

Witaj Marizo na grupie :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

38. Data: 2002-02-04 07:56:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> ".
>
> no .....
> twierdze, ze sa kobiety ktorym napewno nie zalezy by ich ukochany byl
> Belmondem albo Szwarcenegerm
> a .....
> reprezentuje wlasnie ta plec ;-))

> Panowie.......wiecej optymizmu prosze !!!!!!!!
> Kobiety .... jest wiele kobiet ... tylko trzeba szukac tej odpowiedniej a
> nie zaraz sie zniechecac.

Oj Sylwio ;-)
Widzę że nas chcesz zarazić optymizmem i innym patrzeniem na świat :)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

39. Data: 2002-02-04 08:30:19

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

40. Data: 2002-02-04 09:01:26

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Oj Sylwio ;-)
> Widzę że nas chcesz zarazić optymizmem i innym patrzeniem na świat :)

Tylko coś optymizm nie jest zbyt mile widziany w tym naszym tyglu :)

Pozdrówka,
Robert

autostrady sfinasują inwalidzi
*P*O*R*N F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 8677
Jazda bez biletu
Orzecznictwo ZUS
Ulgi w PKS