potrawa z matjasów na ciepło??

1. Data: 2006-01-04 20:00:40

Temat: potrawa z matjasów na ciepło??
Od: "Fiora" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostało mi sporo matjasów po Swietach.
Moze cos mozna z nich zrobic na ciepło??
Lubie te rozne salatki na zimno - ale ile mozna??
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2006-01-04 20:12:42

Temat: Re: potrawa z matjasów na ciepło??
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiora napisał(a):
> Zostało mi sporo matjasów po Swietach.
> Moze cos mozna z nich zrobic na ciepło??
> Lubie te rozne salatki na zimno - ale ile mozna??
> Pozdrawiam
> Fiora

hehehe przeczytalem miast "matjasow" - "majtasow"...
a powaznie to mozna usmazyc...
Marsjasz

3. Data: 2006-01-04 21:45:20

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dpha8i$bk0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hehehe przeczytalem miast "matjasow" - "majtasow"...
> a powaznie to mozna usmazyc...
> Marsjasz

Ciekawe...masz przepis??

Marek:>

4. Data: 2006-01-04 22:41:15

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):
> Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:dpha8i$bk0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ciekawe...masz przepis??
>
> Marek:>

sorry !!!
a nie pomylily mi sie matjasy z surowymi sledziami...
wypatroszone bez glowy obtaczane w mace...
i smazone na masle pol na pol z olejem...
Marsjasz

5. Data: 2006-01-04 22:48:55

Od: "Fiora" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej, no właśnie......
a może ktoś jednak coś ma na matjasy na ciepło???
Fiora

6. Data: 2006-01-04 23:13:08

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 4 janvier 2006 ? 21:00:40, dans <dph9hs$928$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Zosta?o mi sporo matjasów po Swietach.
> Moze cos mozna z nich zrobic na ciep?o??
> Lubie te rozne salatki na zimno - ale ile mozna??
> Pozdrawiam
> Fiora

Jak we wszystkich szanujacych sledzie narodach : lekko podpiec,
posypac gruba sola i podawac z chlebem z maslem...

Ewcia
[po sledziowym raju na Bornholmie]

--
Niesz

7. Data: 2006-01-10 19:43:43

Od: "Ewa Ganowicz" <g...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak we wszystkich szanujacych sledzie narodach : lekko podpiec,
> posypac gruba sola i podawac z chlebem z maslem...

Jak to - jeszcze posolić?!

Ewka

8. Data: 2006-01-11 17:35:32

Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypatrzyłam przepis na plytce reklamowej Winiar:
matjasy wymoczyć w jasnym piwie, osuszyć, obtoczyć w mące i usmażyć. Polac
keczupem i podawać.
Nie probowalam, więc nie biore odpowiedzialnosci :)
Znalazlam tam tez przepis na bardzcz czerwony ze śledziem, ale jakoś nie
przemawia do mnie.
Jesli zrobisz te smazone matjasy, to daj znac:)
Polecam sie
qd

Maszynka do makaronu Atlas
Cóż ciekawego zo zapiekacza sandwitchów w przerwie w pracy??
przemiał ziarna
pomidory
zapracuj na swój internet