potrzebna sałatka

1. Data: 2002-08-13 07:36:18

Temat: potrzebna sałatka
Od: "Małgorzata Zasowska" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dziś smaka na dobrą sałatkę, jeśli znacie jakieś ciekawe i proste
przepisy to piszcie
pozdrowienia Gocha

1. Data: 2002-08-13 08:23:06

Temat: Re: potrzebna sałatka
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Zasowska" <m...@t...com.pl> napisał w
wiadomości news:ajad1c$phb$1@news.tpi.pl...
> mam dziś smaka na dobrą sałatkę, jeśli znacie jakieś ciekawe i proste
> przepisy to piszcie

Jeśli lubisz por....
Por, kukurydza i groszek, majonez, sól, pieprz. Por kroimy drobniutko, można
go trochę zgnieść w dłoni, będzie bardziej miękki i mniej ostry. Można dodać
ugotowane drobno pokrojone jajko.

1. Data: 2002-08-13 09:02:12

Od: "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> szukaj wiadomości tego autora

melon, ogorek, smietana, sol, pieprz, sok z cytryny, pomarancza
dla mnie pycha

Monika

1. Data: 2002-08-13 10:06:52

Od: "methe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 sredni por , 2 jajka na twardo , 1/2 puszki kukurydzy , 2 male kiszone
ogorki , 3 lyzki majonezu helmans orginalny , łyzka musztardy sarepskiej ,
sol , pieprz , cukier ..

Pory pokroic w cienkie paseczki , ogorki i jajka pokroic w kostke ,
kukurydze osaczyc z zalewy i wszystko to wsadzic do misy , przyprawic do
samku sola , pieprzem i odrobina cukru , dodac majonez i musztarde i
delikatnie wymieszac , ewentualnie mozna jeszcze przyprawic :))

salatka jest pyszna do kurczaka ale sama tez mozna ja podjadac :)

Puszka ananasa , puszka czerwonej fasoli , 2 zabki czosnku , 20 dkg sera
zoltego , ze dwie lyzki majonezu , sol , pieprz

ananasa pokroic w kostke , odcedzic fasolke , czosnek przecisnac przez
praske , ser zetrzec na tarce , skladniki polaczyci dodac majonez, ewen.
przyprwic do smaku sola i pieprzem ale nie koniecznie . Niekonieczna jest
tez cala puszka ananasa , ja uzywam tylko polowy z tego bo wtedy ananas nie
drazni :) no chyba ze ktos lubi duuuzo tego owocu

Pozdr

1. Data: 2002-08-13 10:50:58

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Puszka ananasa , puszka czerwonej fasoli , 2 zabki czosnku , 20 dkg sera
> zoltego , ze dwie lyzki majonezu , sol , pieprz

Jw. puszkę czerwonej fasoli zastępujemy puszką kukurydzy kukurydzy. I jakoś
więcej majonezu mi wychodzi. Mniam.

Pozdrówka dla wszystkich
Ulka P.

1. Data: 2002-08-13 11:03:05

Od: "Małgorzata Zasowska" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "methe" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Puszka ananasa , puszka czerwonej fasoli , 2 zabki czosnku , 20 dkg sera
> zoltego , ze dwie lyzki majonezu , sol , pieprz

Robię podobną tylko dodaję jeszcze pieczarki marynowane, czasem też majonez
zastępuję bardzo ostrym ketchupem i wtedy już nie przyprawiam, sałatka ma
taki ciekawy winny smak
pozdr... Gocha

1. Data: 2002-08-13 11:03:41

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Zasowska" wrote:

> mam dziś smaka na dobrą sałatkę, jeśli znacie jakieś ciekawe i proste
> przepisy to piszcie
> pozdrowienia Gocha

pierś indycza lub z kuraka, pomidorki, kukurydza z puszki+ ewentualnie
ananas
(robię bez ananasa bo nie lubię i też jest ok)
Pierś ugotować i w kawałeczki,
pomidorek obrać i w kawałeczki,
ananas, kukurydza
ciut posolić i może troszku pieprzu
dodać majonez
wymieszać i odstawić na jakieś 30 min.
Pychota.

Pozdrawiam
Mich'ata

1. Data: 2002-08-13 13:34:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Zasowska <m...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajad1c$phb$...@n...tpi.pl...
> mam dziś smaka na dobrą sałatkę, jeśli znacie jakieś ciekawe i proste
> przepisy to piszcie
> pozdrowienia Gocha

ja ostatnio pozamiatałam kuchnię, a potem łyżkę sobie z chłopem wyrywaliśmy,
bo się okazało, ze za mało tej improwizowanej sałatki wyszło:

1 jajo na twardo
kilka plastrów pomidora bez pestek (miałam malinowego, niam niam)
tak z 8 - cm kawałek ogórka sałatkowego
woreczek ryżu paraboiled albo innego
pół puszki kukurydzy
1 ogórek konserwowy
1 płat słodkiej czerwonej papryki konserwowej
2 łychy majonezu
sól, pieprz, papryka, może być pieprz ziołowy

wkn

1. Data: 2002-08-13 21:00:36

Od: "gwiazDora" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:ajad1c$phb$1@news.tpi.pl...
> mam dziś smaka na dobrą sałatkę, jeśli znacie jakieś ciekawe i proste

polecam:

jajo na twardo (podzielic na osemki)
pomidorki (te malutkie - przekroic na ciartki lub polowki)
brokul (surowy - rozyczki pokrojone na spore kawalki)
seler naciowy (lodyzka - uwaga intensywny smak !)
ewentualnie pieczarki (delikatnie podsmazyc)
majonez
szczypta soli

mniam mniam

pozdrowienia

gwiazDora

1. Data: 2002-08-13 21:19:28

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja ostatnio pozamiatałam kuchnię, a potem łyżkę sobie z chłopem wyrywaliśmy

- a to i ja się dołożę, bo ostatnio masę sprzątałam...
Na Sylwku u koleżanki była sałatka o przedziwnym i fascynującym smaku.., który
mnie .. powalił... Długo smakowałam zastanawiając się co jem....
I tak - podstawą owej sałatki jest... sałatka ze słoika pt. 'marchewka z
selerem w łagodnej zalewie'. Wydstarczy toto odsączyć, dodać puszkę dobrej
kukurydzy, zmielić pieprz i dołożyć majonez / ja daję Hellmansa lub dekoracyjny
Winiar /. To jest wersja podstawowa - dla mnie najsmaczniejsza.., ale można tam
dodać wiele różnych smaczków - pomidory, ogórki małosolne lub kiszone, starty
ser żółty, paprykę / najlepiej konserwową /.
Smak jest fenomenalny, ja się uzależniłam. Na urlopie pół kempingu przychodziło
do mnie na wyżerę...
I jeszcze jedno, na rynku jest sporo firm, które takową sałatkę robią,
próbowałam prawie wszystkie, z wyjątkiem ceny mało się różnią, ale 'Rolnika' są
najlepsze, a Warszawiakom mogę nawet napisać, gdzie jest ta sałatka..
najtańsza ;o)))
Smacznego
Kamila K./stonsik, już dom po urlopie świeci czystością..!

Ziarna kawy w czekoladzie
Taakie jaja-jak liczyć ?
Sajgonki
Mistrzostwa Polski w Potrawach z Grzybów
przepalanka