potrzebuję pomocy

21. Data: 2007-01-21 18:47:44

Temat: Re: potrzebuję pomocy
Od: b...@p...of.pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Przy inwazji pasozytniczej wystepuje zmiana koloru jezyka na ciemny, szary, jest
to dzialanie toksyn pasozytow w jelitach lub zoladku.
Jezeli to glisty czyli pasozyty tlenowce to lek Mebendazole czyli Pyrantel
powinien sobie poradzic.
Gozej jak jest inwazja przez skore do wnetrza ciala, ( ugryzienie much konskich
i komarow ), wtedy nastepuje powolny proces drazenia i rozmnazania sie
pasozytow. Powoli miesiacami do lat draza kanaly podskorne i jak sie dostana
do jelit wystepuja nagle wystrzalowe biegunki, odkolorowienie kalu na jasno
bezowy, potem bardzo nieladnie pachnace stolce z biegunka.
Najniebezpieczniejsze sa ugryzienia na plecach i przodu ciala na wysokosci konca
zeber. W przypadku tych ostatnich mozna zapomniec o badaniach kalu na pasozyty
bo nic nie wykaza. Pasozyty draza miejscowo jak rdza, ponadto sa to mieszane
zakazenia pasozytow kilku rodzajow na raz jak wegorki, leishmaniozy itp.
Sprawdz kolor jezyka, jak nie jest ciemny to nie jest zle.

Tomas

22. Data: 2007-01-22 08:45:06

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to dzialanie toksyn pasozytow w jelitach lub zoladku.
> Jezeli to glisty czyli pasozyty tlenowce to lek Mebendazole czyli Pyrantel

Moje dzieci miały język normalnego koloru. :-).

D.

23. Data: 2007-02-09 10:40:28

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 13,9) i OB (20) nie ma w wynikach nic nieprawidłowego, wymazy ujemne. Nie
> wiem już czego szukać, coś się dzieje, ale co? Jaki badania jeszcze
> zrobić? Ja jestem laborantką, więc sami rozumiecie swoje dziecko
> przebadałam na wszelkie możliwe sposoby, nic więcej mi do głowy nie
> przychodzi. Lekarka podsunęła, ze moje to coś alergicznego, niestety leki
> na alergię również nie pomogły. Proszę o pomoc, może ktoś się spotkał z
> czymś podobnym, lub podsunie mi myśl o badaniach jakie jeszcze mogłabym
> zrobić, aby dowiedzieć się co jest mojemu dziecku.

Sprawa wyjaśniona - lamblie!
pozdrawiam A

wycięcie woreczka żółciowego a późniejsze problemy żołądkowe / także pytanie o dietetyka
Co to za pasożyt?
celiakia
Ile zarabia asystentka stomatologa??
Fraxiparina a oddawanie krwi?