powiedzcie dlaczego - cd

11. Data: 2003-04-11 06:35:53

Temat: Re: powiedzcie dlaczego - cd
Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze Ty jesteś masochistą? Jeśli jest to choroba to ona powinna się
leczyć z własnej inicjatywy nie możesz zmuszać kogoś do zmiany własnej
osobowości. Ona lubi zmieniać facetów i znalazła sobie dobre
wytłumaczenie. Jak nie chcesz mieć kłopotów to daj sobie spokój bo i tak
jej nie pomożesz a tylko spaprasz sobie życie.
Magda

12. Data: 2003-04-11 10:00:56

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@i...gliwice.pl> napisał w wiadomości news:

A moze Ty jesteś masochistą?

-Magdo, muszę zaprotestowac przeciwko takiej amatorskiej psychologii. W ten
sposób na pewno się nie pomoże.

Jeśli jest to choroba to ona powinna się
leczyć z własnej inicjatywy nie możesz zmuszać kogoś do zmiany własnej
osobowości. Ona lubi zmieniać facetów i znalazła sobie dobre
wytłumaczenie.

- To też jest amatorska psychologia. Ona wcale nie musi "lubić" zmieniać
facetów, tylko może mieć z tym problem.

Jak nie chcesz mieć kłopotów to daj sobie spokój bo i tak
jej nie pomożesz a tylko spaprasz sobie życie.

-Trudno powiedzieć. Czasami trafiają na siebie ludzie, którzy są w stanie
pomóc sobie nawzajem.

pozdrawiam
boniedydy

13. Data: 2003-04-11 10:09:22

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| sadze ze potrzebuje wsparcia, placze czesto, jest zalamana i ostatnio
| powiedziala ze nic jej nie pomoze tylko dzrezwo na drodze...

Jak dla mnie są dwie opcje:
a) ma jakieś zaburzenia i naprawdę musi szybko iść do lekarza
b) robi z siebie śłodkie niewiniątko bieduleczkę bo jak to jej źle jest na
świecie i nikt jej nie rozumie tak że zabić się przyjdzie, a złapała łosia
co się poużala i którego pourabiać trochę będzie jej dane.

Trudno jest tak przez net powiedzieć, która z opcji jest bardziej prawidłowa
i czy naprawdę jest to jakaś choroba, czy też raczej obrzydliwe
przyzwyczajenie do wykorzystywania słabości życzliwych osób.

Czytam Twoje posty i jedyne co z nich wyczytuje, to frustrację panienki,
która nie umie uporządkować swojego życia seksulanego i czyni z tego problem
swój i jeszcze kilku osób dookoła. Jeśli jej jedynym zmartwieniem jest
tworzenie związków i rzucanie wielu facetów, to naprawdę szczerze radzę: daj
sobie spokój, póki jeszcze Ty jesteś normalny.

A z drugiej strony - jak chcesz, to brnij sobie w to bagienko stworzone
przez nieodpowiedzialną niedopieszczoną modliszkę. Powodzenia. Tylko później
miej pretensję tylko do siebie.

Acha: gadka w stylu "potrzebuję czasu na przemyślenie", "potrzebuję chwilę
samotności" i takie tam _zazwyczaj_ (nie zawsze, ale zazwyczaj) zwykłe
piep...nie. Razem z koleżankami stosowałyśmy często ten chwyt w wieku
nastoletnim w ramach opędzenia się od natrętnego i nieatrakcyjnego namola,
do którego nie przemawiały tradycyjne sygnały na "nie".

Csirke

14. Data: 2003-04-11 16:11:43

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ tomi <t...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

> [...]
nastepnego
| dnia po prostu wkura ja to ze ten chlopak ja olewa....

Nadskakuj, nadskakuj :]

Ty będziesz tym następnym, który będzie Ją wkurzał.

Drzewo na drodze w osignięciu orgazmu?
Iglaste czy liściaste? Ile słojów na przekroju? :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

15. Data: 2003-04-11 16:46:06

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ tomi <t...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

"Powiedz, powiedz czemu świat Twój milczy cały blady od wzruszeń?"
(Ich Troje)

"Czasami pytasz mnie dlaczego tak tu jest - chcesz, żebym odpowiedział"
(Kukiz & Borysewicz)

No i na okrasę: Jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie!

Pozdrawiam z przebłyskiem głupawky :]

P.S. A tak ad meritum: Błądzisz czy o drogę pytasz? Zdaje się mi, że to
drugie, tomi :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek.

16. Data: 2003-04-12 13:20:23

Od: "tomi" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytam o droge ale... sam juz nie wiem...
wczoraj dostalem smsa od kolezanki ktory bardzo mne zdolowal. Napisala ze
jej koledzy i kolezanki sie ze mnie nabijaja i uwazaja ze debila, ze
zachowuje sie jak dzieciak i lece na zawolanie kazdej panienki. I ze od kasy
mnie pojebalo... Dziwne moze i uwierze bo podobno nie jedna osoba juz tak
mowila... Sadzicie ze i ja powinienem isc do lekarza?

17. Data: 2003-04-12 17:14:13

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tak
| mowila... Sadzicie ze i ja powinienem isc do lekarza?

No właśnie - czyli nie błądzisz nieświadomie, tylko pytasz o drogę, choć
wiesz jak powinieneś pójść.

Dumę swoją trzeba mieć i się nie dać zeszmacać Pannie, nie być na każde
skinięcie.

Ale co tu dużo mówić - to trzeba czuć samemu, być krnąbrnym z charakteru a
nie - w jedynie wyuczonych gestach.
Ale to Twoje życie - jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz :]

"Kobieta jest jak cień: Ucieka, gdy Ją gonisz, goni - gdy przed Nią
uciekasz"

Jej lekarz - Tobie kubełek lodu do schładzania szampana w majtki... i
drugi na głowę.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

18. Data: 2003-04-12 18:09:56

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@w...pl> mówi:

>"Kobieta jest jak cień: Ucieka, gdy Ją gonisz, goni - gdy przed Nią
>uciekasz"

Ewentualnie wzrusza ramionami i sięga po lampkę Campari...

Agnieszka (zawsze jest ta trzecia opcja i to wtedy, gdy jej _wcale_ nie
potrzebujemy ;-> )
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
{_}^ )' Agnieszka Krysiak

19. Data: 2003-04-12 21:04:23

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości news:

> Ewentualnie wzrusza ramionami i sięga po lampkę Campari...

...koniecznie z sokiem gejpfrutowym :))

pozdrawiam
boniedydy

20. Data: 2003-04-13 08:11:11

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> ...koniecznie z sokiem gejpfrutowym :))

Z lodem
Pyszności - nie dane mi na razie kosztować ;)
Ale co się odwlecze to nie uciecze
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

Sasiedzi i my [moze to OT...]
Gdzie leczyc bezplodnosc i gdzie sie przepadac?
Ewangelia feminizmu
Super ciuchy prosto z USA
Dawny watek o kontrolowaniu poczty dziecka (narkomana)