powiekszony wezel chlonny pod pacha

1. Data: 2005-10-12 06:44:25

Temat: powiekszony wezel chlonny pod pacha
Od: "irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili Grupowicze
Od czasu do czasu (obecnie jestem przeziebiona) pojawia mi sie pod pacha,
raz pod jedna, raz pod druga bolacy guzek (powiekszony wezel chlonny)
Piersi sa w porzadku i doly pachowe rowniez - w lecie tego roku robilam USG.
Wiecej takich guzkow nie znajduje nigdzie.
Co o tym sadzic, co moze byc tego przyczyna?

2. Data: 2005-10-12 16:24:16

Temat: Re: powiekszony wezel chlonny pod pacha
Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób sobie morfologie krwi , i pójdź do lekarza .
Równie dobrze może to być zwykła infekcja , ale
jak w moim przypadku np. chłoniak
czego Ci nie życzę .
Zbyszek

3. Data: 2005-10-12 18:02:12

Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio tez cos takiego znalazlem. Poszedlem do lekarza. To nie byl
powiekszony wezel, lekarka po obejrzeniu stwierila ze na 100% to nie jest
wzel tylko cos ze skora sie robi, po tygodniu zmalalo a teraz zostalo takie
lekko male twarde i tyle...
pozdr
nornik

test ciążowy?