powietrze w przewodzie pokarmowym

1. Data: 2007-11-21 20:58:44

Temat: powietrze w przewodzie pokarmowym
Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pomóżcie ukierunkować diagnozę choroby mojej bardzo sympatycznej znajomej.
Po powrocie z Argentyny (ale może to zła sugestia) cierpi
na ciągłe "odbijanie się". Czyli "bekanie" jak po nadmiarze coca-coli.
Występuje to z częstotliwością 10-30 sekund i doskonale paraliżuje
życie towarzyskie, kulturalne i zawodowe. Uniemożliwia sen.
Wszelkie sugestie mile widziane, medycyna tradycyjna jest bezradna.

Pozdrawiam
Feromon

2. Data: 2007-11-21 21:15:20

Temat: Re: powietrze w przewodzie pokarmowym
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feromon wrote:

> [...]
> życie towarzyskie, kulturalne i zawodowe. Uniemożliwia sen.
> Wszelkie sugestie mile widziane, medycyna tradycyjna jest bezradna.

Żadne posiewy nic nie wykryły? Rozmaz krwi i morfologia w normie? Nic nie
widać na gastroskopii? Jeśli takie badania nie były wykonane, zróbcie je
prywatnie - posiew dużo nie kosztuje, tyle że materiał bierze się bodajże
przy badaniu gastroskopowym. Za to rozmaz kosztuje grosze.

Jeśli jeden lekarz nie kierował na tego typu badania, dobrą terapią byłaby
jego zmiana.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2007-11-21 21:28:24

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy badaniu gastroskopowym. Za to rozmaz kosztuje grosze.
>
> Jeśli jeden lekarz nie kierował na tego typu badania, dobrą terapią byłaby

Wszystkie badania wyniki super.

Feromon

4. Data: 2007-11-21 21:31:48

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy badaniu gastroskopowym. Za to rozmaz kosztuje grosze.
>
> Jeśli jeden lekarz nie kierował na tego typu badania, dobrą terapią byłaby

Również manometria przełyku i prześwietlenie kontrastowe przewodu
pokarmowego. Wszystko jak w podręczniku mdeycznym - wzór zdrowia

Feromon

5. Data: 2007-11-21 21:54:12

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-11-21 21:58 Feromon pięknie wystukał/a:
> [...]
> życie towarzyskie, kulturalne i zawodowe. Uniemożliwia sen.
> Wszelkie sugestie mile widziane, medycyna tradycyjna jest bezradna.

Medycyna tradycyjna ma na to lekarstwo. Kropelki o smaku mięty, tylko
akurat zapomniałam nazwę.
Serce może być przyczyną.

--
animka

do dr Piotra Kasztelanowicza...
HPV i miejsce występowania kłykcin
kurs do LEP i LDEP
Dzisiaj otrzymalem wyniki badania mri glowy. prosze o komentarz
szczepionka przeciw nadcisnieniu