pozdrawiam i szukam!

1. Data: 2003-06-18 10:39:17

Temat: pozdrawiam i szukam!
Od: "Bella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam goraco !
Właśnie moje dzieci zaczęły wakacje, a ja razem z nimi :-)
Zabieram się więc za wyszywanie i poproszę jeśli ktos ma wzór obrazka
Lanarte Blue boats (34764) i River Village(34678).
Z góry dziekuje!
Ania

1. Data: 2003-06-18 10:47:59

Temat: Re: pozdrawiam i szukam!
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zabieram się więc za wyszywanie i poproszę jeśli ktos ma wzór obrazka
> Lanarte Blue boats (34764) i River Village(34678).

Ten drugi tez bym mogla chciec jak by ktos mial - a czy one oba nie sa na
malowanej kanwie? wtedy wyszyte na zwyklej nie bedzie mialo takiego
uroku....
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-06-18 11:47:58

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-06-18 12:11:22

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczyść skrzynke, bo wszystko wróciło
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-06-18 19:52:09

Od: "Bella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

mini maszynka do "szycia"
Frywolitki-do ogladania i podziwiania (ang)
Szydelka-numeracja
Wyjeżdżam :-)
poszukuje