Re: pozegnanie

From: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: pozegnanie
Date: 22 Apr 2004 13:06:38 GMT

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c67mn3$bmi$1@news.onet.pl signed by Kania:

> Co nie oznacza, ze milosc, nie zmienia samej kopulacji. A
> skoro zmienia, to juz nie jest kopulacja...

Kania!
Wybacz mi!
Cieszylem sie na rozmowy z toba najpierw, ale teraz
mecza one mnie znacznie.
Doceniam twoje zalety umyslowe. Faktycznie przewyzszasz
wiele osob intelektualnie. Zaluje jednak bardzo, ale jestesmy
niekompatybilni mentalnosciowo.
Bardzo mi jest przykro.
Po prostu to co ty widzisz jako biale ja widze jako czarne,
i odwrotnie. Mamy jak ja to mowie, rozne niekompatybilne
religie, swiatopoglady. Ja jestem skrajnym seksista, ty masz
wyrazne tendencje feministyczne i egalitaryzmu seksualnego.
Ja staram sie widziec sprawy objektywnie, w odniesieniu
do calych populacji i to bardzo zroznicowanych, ty zas masz
tendencje do postrzegania spraw przez pryzmat wlasnych
preferencji i wlasnych doswiadczen.

Ja przedstawiam sie jako "wiecej wiedzacy", "madrzejszy"
prorok, ty to odrzucasz, z gory nie uznajesz, bo takie
masz przekonania...

W ten sposob, zawsze skonczymy sporami, z ktorych bedziemy
wychodzic zachowujac poglady sprzed sporow.
Ja nie przyjmuje twoich pogladow, bo mam inne zalozenia,
ty nie przyjmujesz moich pogladow, bo ty masz inne zalozenia
i cele. Jestesmy w impasie i nie widze szans na jego rozwiazanie.

Na zakonczenie dodam, ze ze wszystkich sporow miedzy nami,
w wiekszosci spraw, zachowuje moje opinie sprzed sporow
i je podtrzymuje.
Dziekuje ci za twoje wielkie zaangazowanie i kulturalna dyskusje.
Doceniam twoje zachowanie, szczegolnie w porownaniu do tego,
jak zachowywaly sie inne osoby wobec mnie. Ty o tamtym wiesz.

Zycze wiele dobrego tobie i twoim bliskim!
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher