poziom HCG

1. Data: 2001-02-08 14:28:48

Temat: poziom HCG
Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

interesuje mnie co oznacza podwyższony poziom hormonu beta HCG, dodam, że
nie chodzi tu o ciążę.
Dzieki za odpowiedzi.

2. Data: 2001-02-10 15:09:38

Temat: Re: poziom HCG
Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podwyzszony poziom beta HCG jest najczesciej spowodowany wlasnie ciaza -
lozysko produkuje gonadotropine - stad gonadotropina lozyskowa (HCG). Poza
ciaza (rowniez pozamaciczna) przychodzi mi na mysl jeszce mozliwosc
kosmowczaka - nowotworu powstajacego z lozyska, ktory rowniez moze
produkowac HCG. Ale prosilbym o uzupelnienie tych wiadomosci przez jakiegos
specjaliste z listy

Z pozdrowieniami
Marcel

3. Data: 2001-02-11 00:14:56

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"morla" <m...@p...com.pl> skrev i meddelandet
> interesuje mnie co oznacza podwyższony poziom hormonu beta HCG, dodam,
że
> nie chodzi tu o ciążę.

Idz do lekarza i na USG! (Dowiedz sie tez ile czasu HCG jest obecny we
krwi po poprzedniej ciazy. Ja nie mam danych.)

pozdrawiam, magda

4. Data: 2001-02-12 07:29:51

Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam u lekarza, leczę sie u onkologa, i mam podwyższone HCG, ale nie chciał
mi na razie powiedzieć co to znaczy, więc się pytam na grupie.
Moze ktoś wie, co się dzieje jak po utracie ciąży, 1, 5 mies. temu, HCG jest
nadal podwyższone.
Jakie leki się podaje, żeby obniżyć ten poziom.
Dzięki, Monika

5. Data: 2001-02-12 09:38:38

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest normalne. Testy ciążowe (HCG) po utraconej ciąży moga jeszcze przez
pare miesiecy być dodatnie. Możesz miec jeszcze inne objawy ciązy. której
juz nie ma. Mialam dokladnie to samo. Opłakując utracone dziecko nadal
"czułam" ciąże, nadal kapało mleko itp.
Aby zlikwidowac te objawy i powrocic do normalnej pracy organizmu przepisano
mi Bromergon 1 tabletka dziennie, koniecznie przed snem (wczesniej
przyjmowana wywolywala wymioty).
Nie martw sie. Wszystko niebawem wróci do normy.
Ew. pytania kieruj na priva.
Joanna

morla napisał(a) w wiadomości: <968369$cub$1@news.tpi.pl>...

wodoglowie