poziom cukru

1. Data: 2005-07-21 10:08:17

Temat: poziom cukru
Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam za wysoki poziom cukru we krwi jak go obniżyć ?

2. Data: 2005-07-21 10:15:51

Temat: Re: poziom cukru
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam za wysoki poziom cukru we krwi jak go obniżyć ?

Ile masz lat? skąd wiesz ze za wysoki. Jak za wysoki to jaki??

pl

3. Data: 2005-07-21 14:48:47

Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 29 lat i 122 czyli duzo ponad norme (norma 115)

Edward U
Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dbnsmo$dse$1@atlantis.news.tpi.pl...

4. Data: 2005-07-21 14:52:17

Od: "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

edward_ustymczuk wrote:
> mam 29 lat i 122 czyli duzo ponad norme (norma 115)

To chyba nie jest jakoś strasznie dużo ponad normę...
Na pewno poziom cukru obniża wysiłek fizyczny, mocny
alkohol... no i oczywiście unikanie cukru.

Adam

5. Data: 2005-07-21 18:02:30

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 29 lat i 122 czyli duzo ponad norme (norma 115)

Zrób sobie przerwę w jedzeniu...cukier spadnie.
Ale to nie wyjaśni jaka jest przyczyna tej hiperglikemii (jeśli
faktycznie pomiar był wykonany na czczo).
Problem nie polega na obniżeniu cukru ale znalezieniu przyczyny i
leczeniu JEJ.

6. Data: 2005-07-21 18:12:25

Od: "Demostenes" <d...@t...plSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Hydraulik edward_ustymczuk po chwili zastanowienia, jak poprowadzić rurkę
PCV powiedział:
> mam 29 lat i 122 czyli duzo ponad norme (norma 115)

Nie przesadzajmy... Cukier lekko ponad normę...
Może to by spowodowane podjadaniem w nocy :)

Bac sie powinieneś dopiero, gdy cukkier będzie wysoki przez kilka pomiarów
wykonywanych przez pewnien okres czasu...

Duży cukier to np 300, które umie się zdażyc u niektórych cukrzyków
normalnie...

--
avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0529-2, 2005-07-21

7. Data: 2005-07-21 21:40:41

Od: "Aksak" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no zaraz padne, od kiedy 122 to za duzo, to jest wspanialy cukier, tu
nie ma czego leczyc. Eeeeeech

Pozdro

Aksak

8. Data: 2005-07-22 09:18:28

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aksak" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nie no zaraz padne, od kiedy 122 to za duzo, to jest wspanialy cukier, tu
> nie ma czego leczyc. Eeeeeech

Wydaje ci sie. Jak miałem 113 zaatakowały mnie jakieś bakterie i zaczęła
gnić mi skóra na szyji a dopiero dermatolog wysłał mnie na badanie cukru.
Podstawowa rada : dieta bez cukrowa, unikaj słodyczy i zapomnij o cherbacie
z cukrem (bez cukru jest o wiele lepsza (: ).

9. Data: 2005-07-22 11:39:56

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podstawowa rada : dieta bez cukrowa, unikaj słodyczy i zapomnij o cherbacie
> z cukrem (bez cukru jest o wiele lepsza (: ).

Mi się wydaje, że cherbata to musi być z cukrem, bez cukru jest herbata.
Pozdrówka - Agnieszka

10. Data: 2005-07-22 22:40:10

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekato" <a...@w...to@mesa.eu.org> napisał w wiadomości

> To chyba nie jest jakoś strasznie dużo ponad normę...
> Na pewno poziom cukru obniża wysiłek fizyczny, mocny
> alkohol... no i oczywiście unikanie cukru.

Alkohol? A możesz rozwinąć tę ciekawą informację?

Marek Li

Codzienna ranna biegunka :(
Beznadziejna grupa, ide stad
badanie Ca 19-9 GI-MA