poziomica laserowa....

1. Data: 2005-12-16 08:11:00

Temat: poziomica laserowa....
Od: Kwiatek <k...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Moj brat zaczyna budowe na wiosne,
no i wymyslilem ze na prezent dostanie laserowa poziomice.

Ostatnio jak tak zaczalem sie rozczytywac w temacie, to
spotkalem sie z opiniami ze nie warto, i ze szlaufwaga lepsza.

Macie jakies wyrobione zdanie ?

Moze ew jakies fajne pomysly na prezent dla przyszlego
budowlanca :-)

Pozdr
Kwiatek

2. Data: 2005-12-16 08:14:52

Temat: Re: poziomica laserowa....
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Moze ew jakies fajne pomysly na prezent dla przyszlego
> budowlanca :-)

2.5 kg optymizmu :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2005-12-16 09:16:49

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> 2.5 kg optymizmu :)

Jest lepszy sposób:
Polecić ekipę, która niczego nie schrzani...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2005-12-16 09:40:37

Od: "Marek Wacek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek <k...@k...eu.org> napisał(a):

> Moj brat zaczyna budowe na wiosne,
> no i wymyslilem ze na prezent dostanie laserowa poziomice.

Przerobilismy podczas remontu oba ustrojstwa. Mieliśmy o wiele większe błędy
na szlaufwadze niż na laserówce. W wężykach zawsze gdzieś troche powietrza
było i bardzo traciła na dokładności. Potem kupilismy laserówkę i wyłapaliśmy
sporo nierównośći. Oko wyłapywało błędy, których nie wskazywały tradycyjne
poziomnice. także ja polecam poziomnicę laserową, ale raczej nie z tiviszopu,
tylko sklepowa za conajmniej 200PLN. Z takim ustrojstwem łatwiej patrzeć
"fachowcom" na łapy.

5. Data: 2005-12-16 09:53:29

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
błędy
> na szlaufwadze niż na laserówce. W wężykach zawsze gdzieś troche powietrza

Nie ma nic dokładniejszego niż pęcherzyk powietrza w szklanej rurce.

Tomek

6. Data: 2005-12-16 10:57:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.12.2005, o godzinie 10.53.29, na pl.rec.dom, Tomek napisał(a):

> Nie ma nic dokładniejszego niż pęcherzyk powietrza w szklanej rurce.

Jeżeli jest dobrze zrektyfikowany i ma odpowiednią przewagę.

*Habeck*
- Schutzbach

Drewno: "sosna patynowana" - jak to zrobić?
szafki
Przyssawki - klejenie umywalki
drzwi sosnowe
roca vs koło