poziomowanie gruntu

21. Data: 2004-10-26 16:43:35

Temat: Re: poziomowanie gruntu
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cll6fb$7qf$1@news.onet.pl...

> Najbliżej masz do http://www.brymora.com.pl/index.php?action=Kontakt lub
> bezpośrednio e-mail: l...@b...com.pl lub osobiście tam:
> Oddział
> 20-447 Lublin
> ul. Energetyków 7
--------------------------
Dziekuję Skryba za pomoc i trud
jednak pozostanę przy prostym pomyśle JerzegoN

--
-Crimson-

22. Data: 2004-10-26 16:50:17

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zrobić tarasy !!!
> Rok spędziłam na prostowaniu powierzchni i teraz jest prosta jak stół
> bilardowy ( z czterema dołkami ;-) aż nudno. Zrób użytek ze spychacza i na
> tarasach posadź kwiatki, bedziesz dziękował gdy pieląc nie połamie Cię w
> krzyżu ;-)

Ha! Weekend bez łamania w krzyżu to nie weekend ;))))
Tarasy? Owszem ale w innej części ogrodu, warzywnej części ogrodu.
Całe życie marzyłem o równym jak stół i wypielęgnowanym trawniku.
Żadnych rabat, klombów tylko ozdobne trawy i kolorowe drzewa liściaste
i iglaki, niski strzyżony żywopłot ... Pomarzyć dobra rzecz ;)

--
-Crimson-

23. Data: 2004-10-26 17:02:00

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" napisał:
> Całe życie marzyłem o równym jak stół i wypielęgnowanym trawniku.
> Żadnych rabat, klombów tylko ozdobne trawy i kolorowe drzewa
liściaste.........
Błąd!!!
Tylko nie liściaste!!! Później strasznie dużo roboty z grabieniem liści na
tym ślicznym trawniczku ;-)))
Pozdr. Jurek
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

24. Data: 2004-10-26 17:07:08

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości

> [...]

> Żadnych rabat, klombów tylko ozdobne trawy i kolorowe drzewa liściaste
> i iglaki, niski strzyżony żywopłot ... Pomarzyć dobra rzecz ;)

Bardzo słusznie. Z liściastych będzie sporo materiału na kompost.
:-))
Pozdrawiam
skryba

25. Data: 2004-10-26 17:11:56

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:clm050$h3c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Błąd!!!
> Tylko nie liściaste!!! Później strasznie dużo roboty z grabieniem liści
na
> tym ślicznym trawniczku ;-)))
> http://ogrodniczek.republika.pl/

Masz taki ogród Jurku jaki mi się podoba ;)
Cały dzień grabiłem liście spod trzech ogromnych orzechów włoskich i ...
Z przyjemnością bym się pozbył tych drzew na korzyść innych - ozdobnych.
Spod drzew ozdobnych na 100% o wiele przyjemniej grabi się liście.

--
-Crimson-

26. Data: 2004-10-26 17:37:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Błąd!!!
> Tylko nie liściaste!!! Później strasznie dużo roboty z grabieniem liści

Bo się kupuje dość porzadną kosiarkę spalinową z koszem i po sprawie,
zbierze wszytkie liście :)

Pozdrawiam
Kaśka

27. Data: 2004-10-26 18:09:24

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de>
> Dziekuję Skryba za pomoc i trud
> jednak pozostanę przy prostym pomyśle JerzegoN

Jeszcze prościej sprawę załatwisz kwadratową ramą zbitą z wąskich
desek/listew o wymiarach 2x2 lub 3x3 rozkładaną na kołkach także samo
wbitych w ziemię zgodnie z łatą ustawioną wg poziomnicy.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

---

28. Data: 2004-10-26 18:11:29

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" napisał:
> Masz taki ogród Jurku jaki mi się podoba ;)

:-0000
Dziękuję!

> [...]
ozdobnych.
> Spod drzew ozdobnych na 100% o wiele przyjemniej grabi się liście.

Nawet spod brzozy drobnolistnej i wierzby wąskolistnej?? ;-)))
Pozdr. Jurek
--
http://republika.pl/pl_rec_ogrodnicy/index.html

29. Data: 2004-10-26 18:11:37

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
> Bo się kupuje dość porzadną kosiarkę spalinową z koszem i po sprawie,
> zbierze wszytkie liście :)

Roztropna kobieta, nie da się ukryć.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

30. Data: 2004-10-26 18:15:28

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:

> Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" napisał

> Bo się kupuje dość porzadną kosiarkę spalinową z koszem i po sprawie,
> zbierze wszytkie liście :)

A mam takową! Ale ostatnie dwa tygodnie deszczu nie pozwalają na jej użycie.
Szkoda kosiarki na mokre, sklejone liście.
"Frakcja" południowa i centralna ma wspaniałe babie lato, u nas deszcz i
szaruga :-((((
Pozdr. Jurek
--
Jerzy Wierzchnicki
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/
http://republika.pl/pl_rec_ogrodnicy/index.html

hiacynt
Zabezpieczanie miejsc po ścietych gałęziach
Opinie o Lampie UV do oczka wodnego
Sadziec konopiasty
Sadzonki z Ebay.de