poznaj swój kraj

41. Data: 2009-02-09 10:00:20

Temat: Re: poznaj swój kraj
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea<e...@p...fm>

> chorera
> usunął (się)

hehehe
tyle tył łowców głów lata po sieci, więc gdzie mogę to blokuję :)
zresztą na wzór i podobieństwo... :D

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

42. Data: 2009-02-09 10:02:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale ustalmy - to nie moje fryzury... :)

Zorientowałam się. Ale ta prawie łysa to Twoja fryzura? To tu wyglądasz
jak macho z pruszkowskiej mafii. ;)

Ewa

43. Data: 2009-02-09 10:04:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale dlaczego? Nie napisałam/liśmy chyba niczego obraźliwego ani niemiłego?
> Faceci to są jednak wrażliwi...

nie, to raczej było niedopatrzenie z mojej strony.
staram się nie umieszczać w sieci dla wszystkich zdjęć moich i mojej
rodziny.
czasami coś tam gdzieś udostępnię (miałem przez długi czas całą galerię
w pikasie udostępnioną dla wszystkich, ale zdecydowałem, że to trochę
głupie) jednakowoż staram się nie szastać fotami na prawo i lewo.
podałem tu link do innej galerii, no a ta wyszła bajdełej.
no i dołączyła do grona "prywatne". :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

44. Data: 2009-02-09 10:05:53

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Mnie tam się srednio podoba.
> Ale to już kwestia tego no......gustu?.... braku gustu? :-PPPPPP

http://picasaweb.google.pl/treneiro/BliskiKonstancin
#

tak, to też z sąsiedztwa :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

45. Data: 2009-02-09 10:07:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> podałem tu link do innej galerii, no a ta wyszła bajdełej.

No widzisz, babska ciekawość. Jeszcze reklamę zrobiłam. ;)

Ewa

46. Data: 2009-02-09 10:08:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym ta niebieska butelke z lasu przytargala i wywalila do smieci zamiast
pieczolowicie fotografowac i umieszczac na serwerze..... :-PPP

M.

PS. Moze pofotografuje swoje okolice wesolowskie.
A potem przez pol roku bede zabierac sie do upchniecia tego na jakims
serwerze :)

47. Data: 2009-02-09 10:10:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zorientowałam się. Ale ta prawie łysa to Twoja fryzura? To tu wyglądasz
> jak macho z pruszkowskiej mafii. ;)

kurna, no niebezpiecznie się zrobiło :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

48. Data: 2009-02-09 10:28:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Ja bym ta niebieska butelke z lasu przytargala i wywalila do smieci zamiast
> pieczolowicie fotografowac i umieszczac na serwerze..... :-PPP

musiałbym na spacer z pękiem worów na śmieci łazić.
niebieska butelka jest tylko reprezentantem.

> PS. Moze pofotografuje swoje okolice wesolowskie.
> A potem przez pol roku bede zabierac sie do upchniecia tego na jakims
> serwerze :)

niestety, ale praca z picasą jest cool i nawet takiemu leniowi jak mi
upraszcza te kwestie. a niestety dlatego, bo już wszystko niedługo
będzie googlowe.

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

49. Data: 2009-02-09 12:49:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Tak, rozne sa gusta.
Dla niektorych piekno to McDonald, Tesco albo Galeria Handlowa.
Patrze na to troche inaczej - widze teren, ladne sloneczko, spokój.
W walacym sie domu tez jest piekno.
Widze odpowiednia droga do biegania i las jakby sosnowy,
oraz rzezkie powietrze. Cywylizacji brak i o to chodzi.
Duch

50. Data: 2009-02-09 14:17:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 10:53:27 +0100, Vilar napisał(a):

> Każdy ma swojego hopla :-)
>
> Ja kute bramy i latarnie.....
> Najlepiej jak występują w kompletach :-)
>
> M.

Wokół cmentarzy trzeba szukać ;-)

Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)
Ambona Leona
TERAZ - NA TVNnienawiści
Pokaż mi, co chciałbyś mieć, a powiem ci...
Why rich men are better in bed...