Re: praca w domu... a dom!

1. Data: 2004-05-18 16:33:51

Temat: Re: praca w domu... a dom!
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. kachna<- Y_mqc.122004$O...@n...chello.at naszkrobal/a:
> Witam wszystkich serdecznie!
>
> ...moze ktos wie jak zmusic pracujacego w domu
> do oddzielenia pracy od zycia domowego???
>
> kachna

No nieźle się rozgadałaś. 40 na karku? Ciśnie? Co? Potrafisz to
sprecyzować - biorąc poprawkę na auto_'chemikalia' lub kryzys wieku
średniego? A on?

oTTo

P.S.
Tak sobie czytam i wychodzi mi rozwiązanie: w tych 'dziennych'
przerwach, za pomocą GaduGadu, opowiadać sobie o 'wyfajkowanych'
marzeniach /erotycznych?/. A w nocy 'bzykando' na płytach głównych.
Jeżeli lubisz klasycznie, to należałoby skombinować płyty od "XTków",
karty Herkules, monitory EGA ;). Jeżeli 'młodzieżowo', to polecam
najnowsze Switche z serii 7700.

P.S.S. A! Na tych 'płytach gł', to można robić też konkretne rzeczy -
np. pogadać... tak ogólnie, o wszystkim.

--
"Jeżeli zadajecie pytania, na które nie chciałybyście znać odpowiedzi,
musicie liczyć się z odpowiedzią, której nie chcecie usłyszeć."

2. Data: 2004-05-18 18:22:50

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. kachna<- MLrqc.124158$O...@n...chello.at naszkrobal/a:

> A z tym fantazjowaniem pomysl przedni, ale on nie jest takim gadula
> jak Ty ;-)

Widzisz... jak pisał 'Sobczak & Szpak' /i wielu innych/ 'baba' faceta
ocenia nie po 'gadulstwie' /bo Eseja, to 'se' można w 'toilet'/, tylko
po tym, co potrafi w domu wystrugać. Tyrady i inne można zatem wsadzić w
kieszeń. Zamiast tego 'cza' parkiet wycyklinować, pawlacz 'osadzić',
drzwi - co by nie skrzypIły... a najlepiej wygospodarować sobie 4mkw,
urządzić w bloczku mały warsztat i mebelki strugać i lakierować i w
ogóle ;) (sąsiadkom tYż, co by zazdrościły). Wtedy to chłopina aż miło.
A sąsiad baran Eseja szkrobie ;) Widzisz zatem Kicha, Kich.. Kachna, że
'babsko' jedna z drugą 'szczela' gola we własną 'szczelinę' /o
feministkach w Hameryce już pisałech ;)/. Otóż 'babsztyl' do 40 (no, nie
każdy - nie przesadzajmy) potrzebuje tego p.t. 'złota rączka', a po 40 -
jak chłopina już wytresowany i struga hebelkiem aż wiury się sypiom -
nie uwierzysz ;) chętka na rozmowę jej przychodzi :)) Co za paradox ;)

> Niestety. To macho, ktory lubi konkrety - gadanie to dla niego lizanie
> cukierka przez papierek.

No i czego? Poczucie bezpieczeństwa jest? To co marudzi?

> Swoja droga - naprawde myslisz, ze seks to jedyny sposob na zwiazek?

Gdzieś tak odczytała? Przeco podałem pod 'kulfonek' (czytaj P.S.).

> Ja w nocy* nie narzekam, ale w dzien zwiazku nie czuje................

Znaczy w nocy lakieruje? ;)

oTTo

--
kto pyta nie błądzi
błądzi ten który odpowiada

Re: praca w domu... a dom!
Raport z misji Voyagera
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
Kim są Borg?
Watykan zawarł sojusz z Islamem, w celu wymordowania i zniewolenia NAS.