Re: praca w domu... a dom!

1. Data: 2004-05-18 12:55:51

Temat: Re: praca w domu... a dom!
Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kachna<k...@p...fm>
news:Y_mqc.122004$O9.116791@news.chello.at:

> ...moze ktos wie jak zmusic pracujacego w domu
> do oddzielenia pracy od zycia domowego???

W jakim sensie?

Paweł

2. Data: 2004-05-18 13:35:44

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"kachna" <k...@p...fm> wrote in message
> ...Obawiam sie ze on jest niereformowalny,

A ty?
Nie mozez tych wiekszych przerw w ciagu dnia spedzac z nim?

Kaska

3. Data: 2004-05-18 13:59:07

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kachna<k...@p...fm>

[...]
> [...]
> wiecznie zmeczony i obolaly. Mysle ze to glownie dziala psychika...
> Nie umiem zmobilizowac go do tego, zeby w ciagu dnia robil sobie
> krotsze przerwy - jak normalni ludzie na etacie, a wieczory zostawial
> dla domu! Dla niego siedzenie przy komputerze razem ze mna w pokoju
> powinno mi wystarczyc. A ja mam tego dosc :( Problem polega na tym,
> ze czasem rzeczywiscie musi pracowac wieczorem, bo klient wzywa...
> Ale nie zawsze! To tak w skrocie. ...Obawiam sie ze on jest
> niereformowalny, ale mam mala nadzieje, ze poswieci mi wiecej czasu -

Nie, chyba nie egoizm.

Ciężka sytuacja :), ale leczyć to uzależnienie.

A robicie sobie chociaż od czasu do czasu wolne kilkudniowe, z wyjazdem?

Paweł (laik, też pracoholik :)

4. Data: 2004-05-18 14:33:27

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"kachna" <k...@p...fm> wrote in message

A moze zbierz sie, opisz to wszystko co ci przeszkadza i wyslij mu e-maila?
:)

To musi byc konkretne i rozsadne, zawierac jakies propozycje, ustalenia.

Jesli jest az tak jak opisujesz, to niestety, pewnie powinniscie sie
rozstac, zanim nie dorobicie sie wlasnych dzieci.

Jedna uwaga: tak dlugo jak jestescie razem,nie ma "JA", jest tylko i
wylacznie "MY".

Kaska

5. Data: 2004-05-18 14:40:59

Od: "Veronika" <v...@...spamwon.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Jesli jest az tak jak opisujesz, to niestety, pewnie powinniscie sie
> rozstac, zanim nie dorobicie sie wlasnych dzieci.
>
> Kaska

Pyzol, Ty to masz naprawdę JEDNĄ złotą radę na wszystko: "rozstać się" :-)

V-V

6. Data: 2004-05-18 15:06:03

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@...spamwon.p.pl> wrote in message
> Pyzol, Ty to masz naprawdę JEDNĄ złotą radę na wszystko: "rozstać się" :-)

Nie oszukowuj, Veroniko, jak sa dzieci to kaze sie dogadac:)
Kaska
P.S. Jak ja bym miala isc do lozka sama, to dlugo bym sie nie zastanawiala
co zrobic. To, to juz wyglada dosc powaznie....

7. Data: 2004-05-18 15:12:44

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kachna<k...@p...fm>

[...]
> Ha, skoro jestes pracoholikiem, to moze jestes w stanie wyobrazic
> sobie, co by na to pomoglo? .. co sprawiloby, ze zmienilbys sposob
> sposob podejscia do pracy na co dzien? ...

Nie oczekuj nie wiadomo czego :)

Nie chciałbym Cię pogrążać w rozpaczy, ale tak naprawdę żyje się tak, jak
się chce żyć. Gdyby chciał, to by tak nie żył.
Gdyby chciał mieć więcej czasu dla domu, dla Ciebie, to by go miał.
Widocznie nie chce.

Niewielką poprawę może przynieść jego zorientowanie się, że wzrok mu się
zaczyna pogarszać, że za bardzo utył, że boli go w krzyżu. Być może to go
zmobilizuje do wydajniejszej, lepiej zorganizowanej pracy i dłuższego, być
może wspólnego, odpoczynku, czy jakichś form aktywności w trosce o swoje
zdrowie.

Zawsze możesz go też poszantażować odejściem albo kochankiem :)

[...]
> Kilkudniowe wypady robimy - raz na rok?...

Rzadko. Nie lepiej raz na miesiąc? A w ogóle coś go interesuje poza pracą?

A co byś chciała z nim razem robić?

Paweł

8. Data: 2004-05-18 15:21:06

Od: "Veronika" <v...@...spamwon.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jak ja bym miala isc do lozka sama, to dlugo bym sie nie zastanawiala
> co zrobic. To, to juz wyglada dosc powaznie....

No pewnie, że wygląda poważnie.
Tylko, że akurat mnie to wygląda nie na pracoholizm a komputeroholizm.
Spędzanie całego dnia przed monitorkiem, z małymi przerwami na kawkę,
poleżenie, śniadanko, obiadek... pod pretekstem ciężkiego zapracowania.
Tak mi to wygląda, bo się sobie w tej chwili przyglądam i widzę coś bardzo
niepokojącego :-)
Za dużo sobie ostatnio pozwalam, a skutki są takie, że spod roboty mnie nie
widać i ręce mi się trzesą od kawy :-) Różnica jest taka, że nie mogę od
czasu do czasu poleżeć w tym zapracowaniu :-)

V-V

9. Data: 2004-05-18 15:30:07

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Veronika<v...@...spamwon.p.pl>

> [...]
> Spędzanie całego dnia przed monitorkiem, z małymi przerwami na kawkę,
> poleżenie, śniadanko, obiadek... pod pretekstem ciężkiego

E tam. To pewnie nadal jest pracoholizm (tylko sam charakter pracy stracił
może już trochę swojej mocy przyciągającej),
no chyba że się nie ma poczucia winy, gdy się robi co innego na komputerze
niż praca.

> Za dużo sobie ostatnio pozwalam, a skutki są takie, że spod roboty
> mnie nie widać i ręce mi się trzesą od kawy :-)

To przestań żłopać tego zabójcę smaku. Yerba! Yerba! :)

P.

10. Data: 2004-05-18 15:31:43

Od: "Veronika" <v...@...spamwon.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> To przestań żłopać tego zabójcę smaku. Yerba! Yerba! :)
>
> P.

Chętnie, chętnie :-)
Tylko jak to zrobić?
A poza tym ta YERBA taka zielona :-)
A ta kawa z mleczkiem, bez cukru taka pyszna :-)

V-V

Raport z misji Voyagera
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
Kim są Borg?
Watykan zawarł sojusz z Islamem, w celu wymordowania i zniewolenia NAS.
Jestem przeciw