praktiker promocja

1. Data: 2005-04-04 11:52:59

Temat: praktiker promocja
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

pewnie coponiektorych to moze mocno zainteresowac.
Do 10 kwietnia jest promocja w praktikerze - na caly asortyment
20% znizki. Ja wlasnie w sobote zakupilem wiertarke Einhell 726,
ktora normalnie w praktikerze kosztuje 299pln (a wiem, bo sprawdzalem
ze dwa tygodnie temu) za ok. 250pln.
Tak wiec dla tych ktorzy planuja jakies zakupy - warto :-)

Promocja na pewno jest w praktikerach w Wawie (ja akurat bylem w Markach
ale w informacji zapytalem czy promocja dotyczy wszystkich praktikerow,
i dostalem odpowiedz twierdzącą)

Likwidują się czy co? :)

Sierp

2. Data: 2005-04-04 13:00:11

Temat: Re: praktiker promocja
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Apr 2005 13:52:59 +0200
Sierp <s...@s...sierp.net> wrote:

> pewnie coponiektorych to moze mocno zainteresowac.
> Do 10 kwietnia jest promocja w praktikerze - na caly asortyment
> 20% znizki.

chociaz... http://www.praktiker.pl/
akcja wstrzymana... byc moze powodem jest smierc Papieza - nie wiem...

Sierp

3. Data: 2005-04-04 17:54:18

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze dwa tygodnie temu) za ok. 250pln.
> Tak wiec dla tych ktorzy planuja jakies zakupy - warto :-)

Zobacz ile kosztuje ta wiertarka w Castoramie. Z reguły mają cały towar
jakieś 20% taniej niż praktiker

Tomek

4. Data: 2005-04-05 06:14:32

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> pewnie coponiektorych to moze mocno zainteresowac.
> Do 10 kwietnia jest promocja w praktikerze - na caly asortyment
> 20% znizki.

W Bytomiu promocja tylko do wczoraj.

pozdrawiam
Laris

problem z płytą gazową
tapeta czy malowanie?
Ogrzewanie
Re: Odbiór mieszkania - kiedy klucze powinienem otrzymac?
Amica