pralka

1. Data: 2002-12-04 11:36:03

Temat: pralka
Od: "xsyla" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego pralka w czasie prania zatrzymuje się i nie działa, a co najlepsze
nie chce otworzyć drzwiczek?

1. Data: 2002-12-04 11:43:40

Temat: Re: pralka
Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xsyla" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> dlaczego pralka w czasie prania zatrzymuje się i nie działa, a co
najlepsze
> nie chce otworzyć drzwiczek?

A nie zmienia w tym czasie programu (moze slychac jakies tykanie?). Jezeli
jest inczej stawiam na programator.

Moja pralka po akonczeniu prania dopiero po2 minutach pozwala sie otworzyc.

Nina

1. Data: 2002-12-04 18:19:02

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> dlaczego pralka w czasie prania zatrzymuje się i nie działa,
Sprawdź drożność odpływu wody - jeśli jest ona odprowadzana przez jakiś
syfon to trzeba rozkręcić i sprawdzić jego czystość/drożność, w
przeciwnym wypadku przy następnej próbie proponuję sprawdzić czy
zatrzymanie pralki nie występuje przy pierwszej próbie wypompowania wody
na którymś z etapów np. początku płukania. Przerabiałem to jakiś czas
temu - spójrz jakieś dwa tygodnie temu, opisałem to w wątku dot. pralek
Candy.

> a co najlepsze
> nie chce otworzyć drzwiczek?
Normalka, jeśli bardzo chcesz otworzyć drzwiczki to wyłącz wtyczkę z
kontaktu - po mniej więcej 2 minutach - pralka będzie Twoja ;-)

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

odśnieżanie i odciski :)
segment w Wilanowie do wynajęcia