pralka AEG i Elektrolux - która????????

1. Data: 2004-03-04 20:30:34

Temat: pralka AEG i Elektrolux - która????????
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam pralki i w oko wpadły mi 2 sztuki, Obie w cenie ok. 1700 zł.:
- AEG Lavamat 1050
- Elektrolux EWC-1350

Mają po 1000 obr/min

Szukałam w necie, niewiele znalazłam, a właściwie o Elektrolux'ie - nic.
Podpowiedzcie coś, nim popełnie zakup.

Pozdrawiam
Zora

1. Data: 2004-03-07 14:09:10

Temat: Re: pralka AEG i Elektrolux - która????????
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - AEG Lavamat 1050

ja bym bral AEG, ale model z 1200 obr, ktory posiada nowej generacji silnik
Silnik modeli 600-1000 jest ten sam wiec przy 1000 obr. silnik dziala na
granicy technologicznej "sprawnosci"
Dopiero model 1200 obr. ma nowy silnik - kolega ma taka pralke i jest super
zadowolony
AEG jest produkowany w Germany (niemcy) - czego nie mozna powiedziec o
Elektroluxie (raczej)

JerzyR

1. Data: 2004-03-09 08:43:16

Od: "TomH" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AEG jest produkowany w Germany (niemcy) - czego nie mozna powiedziec o
> Elektroluxie (raczej)

Made In France...

Wprawdzie postanowiłem bojkotować wszystko co francuskie (poza jedną
rzeczą), ale zdecydowałem się właśnie na Elektrolux EWC-1350. Bardzo ładna -
tyle moge powiedzieć, bo jeszcze w niej nie prałem, ale ma wiekszość
"współczesnych bajerów" pralkowych;

1. Data: 2004-03-10 13:39:17

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zora" <z...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> - Elektrolux EWC-1350
>
> Mają po 1000 obr/min
>
> Szukałam w necie, niewiele znalazłam, a właściwie o Elektrolux'ie - nic.

Kup AEG, jezeli mozesz to z wiekszymi obrotami.
Moja pierwsza pralka byla AEG Lavamat, 18 lat i nie chciala sie zepsuc,
nastepna tez kupilam AEG 1400 obrotow, poniewaz miala b. dobry wynik testu.
Ilona

1. Data: 2004-03-10 15:13:50

Od: "dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nastepna tez kupilam AEG 1400 obrotow, poniewaz miala b. dobry wynik
testu.
> Ilona
jakiego testu ?
czy w sieci mozna gdzies znalezc testy sprzetu AGD i RTV?

1. Data: 2004-03-10 19:30:12

Od: "zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granicy technologicznej "sprawnosci"
> Dopiero model 1200 obr. ma nowy silnik - kolega ma taka pralke i jest super

Hmmmm
Co oznacza, że silnik działa na granicy technologicznej "sprawności"?
Mnie się zdawało, że parametry techniczne dobierane są ze sporym całkiem
zapasem, więc nie sądziłam, że wysokie obroty mogą szkodzić pralce. Poza tym
myślałam, że ewentualne uszkodzenie silnika może spowodować przeciążenie. A to
raczej spowodowane bywa przeładowaniem pralki czy problemem z łożyskami.

Proszę, wytłumacz mi o co tu chodzi z tymi silnikami, bo zakup pralki o 200
obr/min wyższej to dla mnie wysiłek finansowy, ale może warto?

> AEG jest produkowany w Germany (niemcy) - czego nie mozna powiedziec o
> Elektroluxie (raczej)

Mam bliski kontakt z profesjonalnym nowym, markowym Germańskim sprzętem
mechanicznym opartym o nowe technologie i wierzaj mi, jest po kim poprawiać :(
i za bardzo nie ma czego chwalić.

pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-10 19:34:38

Od: "zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczą), ale zdecydowałem się właśnie na Elektrolux EWC-1350. Bardzo ładna -
> tyle moge powiedzieć, bo jeszcze w niej nie prałem, ale ma wiekszość

E tam, ja "france" cenię za skuteczny odpór zakusów obcych koncernów,
promowanie i szanowanie swoich wyrobów.
Mają klasę, nam by się trochę przydało tego, a nie tylko "made in GERMANY".

pozdrawiam, Zora

1. Data: 2004-03-10 20:06:03

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmm
> Co oznacza, że silnik działa na granicy technologicznej "sprawności"?

Oznacza to, że ten, który wymyślił ten bełkot ma problem ze sprawnością...

1. Data: 2004-03-12 14:12:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"dadi" <d...@g...wytnijtozadresu.pl> schrieb im Newsbeitrag

> testu.
> jakiego testu ?
> czy w sieci mozna gdzies znalezc testy sprzetu AGD i RTV?

Poczytaj tutaj:
http://www.aeg.hausgeraete.de/
Ilona

Zakup drewna.
Rybiki, albo inne robactwo
ŁÓŻKO - szer. 120 - Gdansk?
pralka AEG i Elektrolux - która????????
SPEŁNIJ SWOJE NOWOROCZNE POSTANOWIENIE I POMOŻ INNYM