pralka ARDO i pokretlo temperatury

1. Data: 2005-10-08 11:43:31

Temat: pralka ARDO i pokretlo temperatury
Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam pytanko odnosnie pokretla temperatury w pralce ARDO tl600. Nie jest to
nowa pralka ale osttanio zaczalem ja uzywac i nie wiem do czego sluzy to
pokretlo po co nastawiac temperature skoro programator ma zakodowane
temperatury prania. Czy ktos moze mi wyjasnic do czgo konkretnie ono sluzy??

pozdrawiam
Aragorn

2. Data: 2005-10-08 13:24:24

Temat: Re: pralka ARDO i pokretlo temperatury
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aragorn <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> pokretlo po co nastawiac temperature skoro programator ma zakodowane
> temperatury prania. Czy ktos moze mi wyjasnic do czgo konkretnie ono

Gdyby każdy program miał przypisaną temperaturę, to po co byłby ten
regulowany?. Te temp. które są napisane przy danych programach, są
temperaturami _maksymalnymi_ jakie można uzyskać. Jeżeli przy programie 3
pisze 90oC, to znaczy, że możesz nastawiać temp. od minimum (zimna woda) do
90 i na dodatek płynnie. Najważniejsze programy w tej pralce to:
3 najmocniejszy do 90
4 mocny do 70
5 bawełna mniej zabr. do 60
6 bawełna lekko zabr. odzież do 40
11 syntetyki, odzież lżej zabr. do 60
Oczywiście pranie wstępne pomijam, bo do niczego nie potrzebne. Im większa
temp. max przypisana jest do progr. tym jest mocniejszy. Proszek sypać
bezpośrednio do pralki na zamknięty bęben.

3. Data: 2005-10-08 14:02:46

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za informacje

4. Data: 2005-10-10 07:08:08

Od: "MarcinB" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście pranie wstępne pomijam, bo do niczego nie potrzebne.

Nie zgadzam się!

Owszem, pranie wstępne jest funkcją, z której większość użytkowników nie ma
powodów korzystać, ale niektórym bywa bardzo potrzebne (jak ktoś miewa
bardzo brudne ciuchy, w dodatku jeszcze silnie zabłoczone, albo np.
zapaćkane w tłustawym kurzu).

Pozdrawiam MarcinB.

OKNA antywłamaniowe
kostka brukowa -problem
Podzielniki ciepła.
Kierownik Budowy - jak to jest, kogos trzeba wynajac?
drzwi wejściowe w bloku - do 1800 zł z montazem