pralka BOSCh - głośna

1. Data: 2004-06-17 13:14:11

Temat: pralka BOSCh - głośna
Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pralkę nową Boscha WFL 2062
i zauważyłem, że w trakcie wirowania 800-900-1000 obrotów bardzo głośno
piszczy i buczy
czy to normalne w tym modelu - czy to jakaś wada???
proszę użytkowników o ewentualne opinie

1. Data: 2004-06-17 13:17:41

Temat: Re: pralka BOSCh - głośna
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> piszczy i buczy
> czy to normalne w tym modelu - czy to jakaś wada???

Teraz tak wszystkie mają (szczotkowe silniki).

1. Data: 2004-06-17 13:22:52

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Sławek wrote:

> Mam pralkę nową Boscha WFL 2062
> i zauważyłem, że w trakcie wirowania 800-900-1000 obrotów bardzo głośno
> piszczy i buczy
> czy to normalne w tym modelu - czy to jakaś wada???

Piszczeć raczej nie powinna, jak jest na gwarancji to reklamuj.

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-06-17 13:25:03

Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pralkę nową Boscha WFL 2062
> i zauważyłem, że w trakcie wirowania 800-900-1000 obrotów bardzo głośno
> piszczy i buczy

W mojej WOL 1650 nie zauwazylem zadnych odstepstw od normy.
--
Olleo

1. Data: 2004-06-23 12:48:37

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

> W mojej WOL 1650 nie zauwazylem zadnych odstepstw od normy.
> --
> Olleo

A ja WFL 1600 juz ladnych pare latek i..
to sa uroki tej pralki. Wydaje taki dzwiek przy wirowaniu i tyle. A przy
reklamacji moga skasowac cie za nieuzasadnione wezwanie serwisu. Wybór
nalezy do Ciebie.
Mimo to bardzo gucio praleczka i..... nastepna za jakies 10 lat tez Boshem
bedzie.
Nie ma to tamto
pozdr
zaz74

oświetlenie podszafkowe
taka ładna, a tak brzydko pachnie...
Pralka Candy
ostrzeżenie - farba ekonowinka
Natłuszczenie klinkieru (co tańszego od oleju)