pralka Brandt - co sądzicie ?

1. Data: 2003-07-13 12:24:21

Temat: pralka Brandt - co sądzicie ?
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie okazało się, że muszę pilnie kupić pralkę. Zależy mi na niskiej
cenie. Właśnie dziś zrobiłam rekonesans w sklepach AGD i na promocjach
wypatrzyłam kilka modeli, wśród nich Brandt za 800 zł. Wiruje 600/min.,
zużywa 58 l i 1,25 kW. Ma ktoś doświadczenia z tą firmą ?
Konkurencja to Bosch z podobnymi parametrami za 1199 zł, Bosch z obrotami
1200 i suszarką za 1699 zł oraz Bosch z obrotami 600, ale głębokości 40 (a
taka wąska by mi się marzyła) za 1499 zł. I co byście wybrali ? Jak się ma
marka Bosch/Siemens (tę znam i mam zaufanie) do marki Brandt ?

Natalia

1. Data: 2003-07-14 11:20:02

Temat: Re: pralka Brandt - co sądzicie ?
Od: "Janek Babranek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
> taka wąska by mi się marzyła) za 1499 zł. I co byście wybrali ? Jak się ma
> marka Bosch/Siemens (tę znam i mam zaufanie) do marki Brandt ?

Witam
moze nie napisze konkretow ..ale moja mama kupila pralke Brandt 900obrotow i
nie narzeka.. mowi ze pierze rewelacyjnie.. i to jej wystarcza.. aha ..jakis
model z programatorem elektronicznym :) cicha .. ladowana od gory..

1. Data: 2003-07-14 14:23:19

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka wąska by mi się marzyła) za 1499 zł. I co byście wybrali ? Jak się ma
> marka Bosch/Siemens (tę znam i mam zaufanie) do marki Brandt ?

Jakis czas temu zadalam na grupie pytanie o firme Brandt i odeslano mnie pod
adres pod ktorym wiwle wyczytalam. Nie bede cytowac, tylko rowniez Ciebie
tam przekieruje.

http://www.google.pl/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&ie=I
SO-8859-2&q=pralki+brand

1. Data: 2003-07-14 14:24:49

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&ie=I
SO-8859-2&q=pralki+brand

Literka 't' powinna zostac doklejona na koncu tego linka...

Asia

1. Data: 2003-07-14 19:31:57

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <J...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
pod
> adres pod ktorym wiwle wyczytalam. Nie bede cytowac, tylko rowniez Ciebie

Dzięki, ale to już czytałam, tylko jakoś nie wyszły mi żadne konkretne
wnioski. Jakoś tak się składa, że wszystkie pozytywne opinie o Brandcie
dotyczą modeli ładowanych od góry, a to jednak trochę inna konstrukcja i nie
wiem, na ile odnosi się di tych z okienkiem.

Natalia

1. Data: 2003-07-15 11:10:16

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypatrzyłam kilka modeli, wśród nich Brandt za 800 zł. Wiruje 600/min.,
> zużywa 58 l i 1,25 kW. Ma ktoś doświadczenia z tą firmą ?

Moja siostra w zeszlym roku latem kupila jakiegos Brandta za ok. 1400 zl.
Obrotow ma co prawda 800, ale z moich i jej obserwacji.
Pralka pierze :)
Glosna tez nie jest specjalnie.
Model jest prymitywny tzn, mechaniczny programator, mechaniczna regulacja
wirowaniu 4oo lub 800 obrotow, nie ma funkcji "bez zagniecen", ma "pol
wsadu".
Model wizualnie jest ble, jakis taki toporny, ale mowie dziala i przez ten
rok nie bylo z nia problemow.

Co do pralki w ogole to ja mam od kilku miesiecy Indesit WES9x
- elektroniczny programator
- wyswietlacz na ktorym mozna podejrzec na jakim etapie prania jest pralka i
kazda z funkci zmodyfikowac do wlasnych potrzeb np zeby przy wlaczeniu
programu nr 9 ktory ma powiedzmy 800 obrotow i 60 stopni temp., wlaczyc
funkcje "brak zagniecen" i zmniejszyc mu tem.
- max. 1000 obrotow, (a moze 900 - nie pamietam)
- furnkcja 'brak zagniecen"
- funkcja "pranie reczne" - nie wiem czy to nie jest juz standard,
- funkcja - pranie oszczedne - 30 minut
- glebokosc pralki 40cm
- wlaczanie o ustalonej godzinie - mozna zaprogramowac
- gwarancja na 2 lata, ktora za 90 zl mozna przedluzyc na 3 lata lub za 130
zl na 5 lat
- koszt w kwietniu w MM - 1350 zl.
Chyna nic nie zapomnialam.

m.

pościel II + poszewki
znowu parkiet :-)
Jaka pralko-szuszarka i gdzie kupic (Warszawa)
Czyszczenie glazury
Gdzie katalog Bosch - kuchnie ????