pralka Polar 885

1. Data: 2001-09-03 13:02:54

Temat: pralka Polar 885
Od: "tom" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś powiedzieć coś dobrego/złego o tej pralce i o innych Polaru
ładowanych od góry, albo jeszcze inaczej - jaką pralkę kupić (ładowaną od
góry), ma być dobra - a nie tania.

1. Data: 2001-09-04 05:27:57

Temat: Re: pralka Polar 885
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam polara od 4 miesiecy (ładowana z boku chyba 685) działa dobrze jak na
razie i nic zlego nie moge powiedziec.

1. Data: 2001-09-04 14:43:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

glaeken wrote:

l...
> [...]

O innych mogę. Mam 585C (pobiera ciepłą wodę z sieci) od 4 lat, chodzi
codziennie(srednio tak wychodzi, jedno pranie dziennie). Na razie odpukać,
nic się nie dzieje, jedyną wadą jest jej niezbyt cicha praca, ale to można
zwalić na podłoże. musiałam tylko przez ten czas wymienić uszczelkę przy
pompce, ale przy takiej jakości wody, jaką u mnie serwują wodociągi :-/, to
cud, że pralka w ogóle chodzi.
W każdym razie, drugi raz zdecydowałabym się również na polar.
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2001-09-06 05:20:41

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mozliwe ze to podloze ja musialem swoja dobrze wypoziomowac i dopiero wtedy
zaczela chodzic ciszej przy wirowaniu.

1. Data: 2001-09-07 19:59:12

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma ma pralke polar od ponad roku i miesiac po uplywie gwarancji ulegla
awarii.
koszt naprawy: 500 zl.

--w

candy
Gdzie w Rzeszowie bramy odsuwane i furtki
Szukam pracy - mgr inż. elektryk
Osuszenie budynku (pilne)
zeliwne grzejniki