pralka Whirpool niszczy ubrania!!

1. Data: 2004-05-13 13:26:14

Temat: pralka Whirpool niszczy ubrania!!
Od: "Joanna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam powazny problem z pralka Whirpoola, ktora niszczy prane w niej rzeczy -
delikatne ubrania bardzo widocznie zaciaga a inne po kilku-kilkunastu
praniach wygladaja okropnie, sa przede wszystkim zmechacone, rowniez
pozaciagane. Wszystko wskazuje na niedokladne wykonanie bebna. Pralka
oczywiscie zostala zareklamowana a reklamacja rzecz jasna przez Whirpoola
odrzucona. Wprawdzie zniszczenia ubran zostaly potwierdzone, ale serwisant
stwierdzil, ze beben jest dobry. I co teraz? Moze ktos z Was ma podobne
doswiadczenia lub wie jak najskuteczniej z nimi zawalczyc?
Tak czy inaczej ostrzegam przed Whirpoolem!!Pralka objeta jest gwarancja a
mimo to whirpool umywa rece od poniesienia odpowiedzialnosc za trefny
produkt.

1. Data: 2004-05-13 14:01:02

Temat: Re: pralka Whirpool niszczy ubrania!!
Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-13 15:26, Użytkownik Joanna napisał:
> [...]
> Tak czy inaczej ostrzegam przed Whirpoolem!!Pralka objeta jest gwarancja a
> mimo to whirpool umywa rece od poniesienia odpowiedzialnosc za trefny

Potwierdzam, mam ten sam problem, delikatne rzeczy sa pozaciagane, nitki
powyciagane :( Nie pomaga ustawienie programu prania 'Do delikatnych
rzeczy'. Wirpool twierdzi ze rzeczy delikatnych nie powinno sie prac w
pralce..
W moim przypadku reklamacje tez nie przyniosly spodziewanych skutkow,
serwis 'maca' lapą bębęn, nie znajduje wystającego 'gwoździa' i
stwierdza ze problem nie istnieje :(

Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2004-05-13 14:49:30

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 May 2004 16:01:02 +0200, na pl.rec.dom, Sebastian Sawicki
napisał(a):

> Wirpool twierdzi ze rzeczy delikatnych nie powinno sie prac w
> pralce..

Bzdury plotą. Ja piorę w pralce wszystko i jest OK.
Do prania ręcznego zmusiłoby mnie wyłącznie coś już tak delikatnego, że
nawet nie wiem, co by to mogło być ;) Może jakiś absolutnie mgiełkowy
jedwab, czy cóś ;)

--
Eva Sheers

pralki do 1600zl