pralka - cięzki wybór - Bosch, Amica, Zanussi?

11. Data: 2007-02-27 15:48:20

Temat: Re: pralka - cięzki wybór - Bosch, Amica, Zanussi?
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K <j...@i...fm> napisał(a):

> A dlaczego nie Polar - jak by nie było - mają o ileś-tam-lat większe
> doswiadczenie w tej materii.

Bo Polar, to II gat. Whirlpoola. A przecież Whirlpool w I gat, to gówno. W
Polarze nikt nie robi pralek. Whirlpool kupił nazwę i tłucze chałę pod nazwą
Polar w Popradzie na Słowacji. No chyba, że jakiś lepszy Polar, bo wtedy to
jest przynajmniej Ardo. No ale w takiej sytuacji nie lepiej kupić od razu
Ardo bez pośrednika. Pod nazwą Ardo są tańsze i lepiej wykonane, bo
Whirlpool bierze tylko najtańsze wersje. Takich obciachanych wersji, to Ardo
pod swoją nazwą nie sprzedaje nawet na Białorusi.

12. Data: 2007-02-27 17:07:04

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 16:48, " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Whirlpool bierze tylko najtańsze wersje. Takich obciachanych wersji, to Ardo
> pod swoją nazwą nie sprzedaje nawet na Białorusi.

weź boscha lub siemensa ładowanego z góry np wor 16150 lub wot1235 są
naprawde dobre ciche i trwałe

13. Data: 2007-02-27 19:23:33

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jojo" <j...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pralka powinna być mała, ale załadunek od 5 kg w górę
> Najlepiej ładowana od góry, ale jeśli będzie wąska, może być z drzwiczkami
> z przodu.
> Klasa energetyczna A
> Obrotów 600-1200 - nie zależy nam na 2000;) (podobno ubrania się niszczą i
> są bardzo wygniecione przy wysokich obrotach)
> Fajnie jesli bedzie ją można kupić na śląsku, najlepiej w Katowicach, lub
> w sklepie internetowym.
> No i cena - chcieliśmy się zamknąc w 1500PLN, ale jeśli trzeba będzie
> dopłacić i mieć pewność jakości pewnie coś się będzie dało zrobić:)

Bosch Bosch Bosch
A jeśli chodzi o wielkość to tylko w Erze robią malutkie pralki do dużego
załadunku

Piotrek

14. Data: 2007-02-27 19:46:36

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bosch Bosch Bosch
> A jeśli chodzi o wielkość to tylko w Erze robią malutkie pralki do dużego
> załadunku

Bosch chyba jako jedyny potrafi zardzewieć po 2 latach a jakość wykonania,
awaryjność podobna do innych producentów.
Sa wąskie pralki o normalnym załadunku, choć nie są tak popularne

Tomek

15. Data: 2007-02-27 21:46:17

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Na pewno nie Amica. Z tych trzech brałbym Boscha.
Z ciekawości pytam: dlaczego nie Amica?
Mam pralkę Amica już 7 rok i poza jednym zdarzeniem (z mojej zresztą
winy - drut od stanika wlazł pod bęben i zawinął się dookoła grzałki)
mogę powiedzieć, że prawie bezawaryjna. Mam też kuchenkę tej firmy, jest
w wieku podobnym co pralka i tu, co prawda wkurzają mnie te nieszczęsne
zapalacze, ale poza tym jest O.K.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

16. Data: 2007-02-27 21:58:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn <a...@g...pl> wrote:

> Z ciekawości pytam: dlaczego nie Amica?

Bo amica to producent kuchni, nie pralek :-)
Bardziej merytorycznie mogę tylko powiedzieć, że naczytałem się
mało pochlebych opinii o ich pralkach, że niedopracowane
technologicznie itp.

J.

17. Data: 2007-02-27 22:16:38

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> A dlaczego nie Polar - jak by nie było - mają o ileś-tam-lat większe
> doswiadczenie w tej materii.

A Ty wiesz jakie doświadczenie ma PKP w wożeniu ludzi? ;)
A ja jakoś wolę podróżować samochodem :)

18. Data: 2007-02-27 22:18:32

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bosch chyba jako jedyny potrafi zardzewieć po 2 latach
Nie zauważyłem

19. Data: 2007-02-27 22:30:46

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
|
| A Ty wiesz jakie doświadczenie ma PKP w wożeniu ludzi? ;)
| A ja jakoś wolę podróżować samochodem :)

Jak tymi nowymi, co ciągle im E-ileś-tam wyskakuje na wyświetlaczu,
to współczuję ;-)
Pogadamy jak któraś z tych Amic dociągnie do 30-tki ;-)

Pzdr

JKK

20. Data: 2007-02-28 16:41:46

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 16:05, geyb <g...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Jak wyobrażasz sobie w XXI niedopracowaną technologicznie pralkę? Jeśli
> już to wykonaną zbyt oszczędnie np. z nietrwałych podzespołów, ale
> niedopracowaną technologicznie?
>
> g.

amica nie bo montuja "aktuator " cos takiego co podczas programu
zamuka obieg i załącza pompę niby zraszanie
to urzadzenie zgóry jest skazane na uszkodzene poszukajcie było juz o
siłownikach w lodówkach ardo kicha jak to urządzenie zrobi zwarcie
modół do wymiany

zeliwne kaloryfery- jaki nowy piec na wegiel ??
Big Boobies Video Downloads
słone naczynia po umyciu w zmywarce
Pytanie o firmę gorenje
GADU-GADU JUZ NA GIELDZIE ZARÓB NA TYM