pralka indesit cieknie

1. Data: 2002-12-16 10:01:49

Temat: pralka indesit cieknie
Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Właśnie kupiłem pralkę indesit w105tx, no i w pobliżu prawej przedniej nóżki
kapie woda... Żeby tak z nowej pralki coś kapało... A to możliwe, żeby
pralka prała 4 godziny jak ma w instrukcji napisane, że na tym programie
pierze 130 minut? Co prawda pisze, że to orientacyjne czasy, ale czy tu nie
jest coś nie tak?

Pozdrawiam...
--
Jacek

1. Data: 2002-12-16 10:39:04

Temat: Re: pralka indesit cieknie
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@i...pl pisze:

> [...]
> pierze 130 minut? Co prawda pisze, że to orientacyjne czasy, ale czy tu nie

W przypadku indesita niestety mozliwe. Radze sprawdzic polaczenia do wodociagu
i odplywu i jesli sa OK (moze sie zdazyc ze cieknie po wezu pod pralke) to
natychmiast reklamowac.

1. Data: 2002-12-16 10:49:04

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pralka prała 4 godziny jak ma w instrukcji napisane, że na tym programie
> pierze 130 minut? Co prawda pisze, że to orientacyjne czasy, ale czy tu

Hmmm, tez mam taką i nie ma problemu. Sprawdź podłączenie wody, odpływ i
filtr pod osłonką na dole. Jeśli tam jest OK to dzwoń do serwisu. A pranie
4h to zdecydowanie jakieś jaja. Reklamuj.

Mirek

1. Data: 2002-12-17 11:00:24

Od: "Jacek" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> filtr pod osłonką na dole. Jeśli tam jest OK to dzwoń do serwisu. A pranie
> 4h to zdecydowanie jakieś jaja. Reklamuj.

I byl serwisant i wszystko obejrzal, stwierdzil, ze chyba wszystko ok. Ale
jak wlaczyl pralke to zaczelo cieknac. No i cieklo z jakiegos weza pod
bebnem. Stwierdzil, ze pierwszy raz cos takiego widzi w nowej pralce. Wzial
tam napchal jakiegos kleju i pozniej przez 4 godz. mialo schnac. Jeszcze nie
wiem, czy cieknie, ale dzisiaj sie okaze.

Jacek

1. Data: 2002-12-19 21:41:18

Od: "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
moja co prawda z ponad 3 lat w 1 roku była 4 razy reperowana, po gwarancji 2
razy:(

terakota - pytanie
proste pytanie w temacie oszczedzamy !!
Drzwi wewnetrzne - odleglosc od podlogi?
FARBY - co polecacie?
płytki Bohemia Gres - czy warto i gdzie na Śląsku?