[pralka] jaki model?

1. Data: 2006-06-01 09:42:14

Temat: [pralka] jaki model?
Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie, chcialbym kupic pralke, ale nie znam sie na pralkach tak
dobrze jak na muzyce...

Za wszystkie polecone modele, z gory dziekuje.

Pozdrowienia
Muniekowski

2. Data: 2006-06-01 10:02:48

Temat: Re: [pralka] jaki model?
Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muniek Muniekowski" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:e5mcpv$5u4$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam pytanie, chcialbym kupic pralke, ale nie znam sie na pralkach tak
> dobrze jak na muzyce...

ja nieodmiennie polecam cos z oferty Bosch/Siemens

MaW

3. Data: 2006-06-01 10:11:31

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

My posiadamy pralke Bosch - Silense for Kids z prędkościa wirowania 1000
jest rewelacyjna ( moja ciocia ma 800 i tej jest super )
zdecydowanie polecam

4. Data: 2006-06-01 10:56:56

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, chcialbym kupic pralke, ale nie znam sie na pralkach tak
> dobrze jak na muzyce...
>
> Za wszystkie polecone modele, z gory dziekuje.

np. modele AEG
50610
52610
60610 (ale chyba juz skonczona jest produkacja tego modelu)
62610
w dalszej kolejnosci polecilbym cos z Siemens/Bosch

Ostatnio po dlugich poszukiwaniach i ogladaniu wielu modeli (zdecydowany
bylem na Boscha) wybralem AEG 52610
1200 obrotow, produkacja niemiecka, celowo wzialem bez wyswietlacza, gdyz
jak porownalem model wlasnie z nim, okazalo sie, ze dla mnie to zbedny bajer
(cena wyzsza i wieksze ewentualne koszty serwisu, a ja i tak nie bede sie
gapil na pralke jak pierze;) )
Polecam jezeli to mozliwe sciagnac instrukcje do danego modelu i poczytac
sobie, gdyz na prawde mozna w ten sposb ulatwic sobie wybor i byc jego
pewnym.
I taka anegdotka na koniec:)
Ktos na jednym z forum napisal, ze gdy mu przwieziono wlasnie pralke AEG
(bodajze 60610) uslyszal przy wnoszeniu, ze jakas ona dziwnie ciezka i
takiej jeszcze nie wnosili:P
Usmialem sie, gdy to samo uslyszalem od osoby, ktora przywiozla mi moja
pralke:P
Na prawde solidna niemiecka robota.

5. Data: 2006-06-01 11:02:48

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
wiadomości news:e5me0a$b1c$1@news.onet.pl...
> ja nieodmiennie polecam cos z oferty Bosch/Siemens

No i dobrze :) AEG też moze być.
Unikaj włoszczyzny.

6. Data: 2006-06-01 12:30:32

Od: "JA" <b...@a...eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też mam ten sam problem. Już się właściwie zdecydowałam na Bosch'a
WLX20460PL kiedy poczytałam tutaj o AEG. I teraz sama nie wiem. Może
powinnam zdecydować się na AEG LAVAMAT 1246EL? Jeszcze mam chwilę do
zastanowienia. Przeprowadzam się na początku lipca i wtedy to już muszę mieć
pralkę. Przy małym dziecku długo bez pralki się nie uchowam.
Proszę o rady i sugestie. Czuję się tak jak ten osiołek, którebu w żloby
dano.

pozdrawiam Asia

7. Data: 2006-06-01 12:47:17

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieć pralkę. Przy małym dziecku długo bez pralki się nie uchowam.
> Proszę o rady i sugestie. Czuję się tak jak ten osiołek, którebu w żloby

tez sie zastanawialem nad aeg 1246el, ale okazalo sie, ze ma zbyt maly
beben:/
oczywiscie jest to kwestia miejsca, ale jezeli mozesz zdecyduj sie na
standardowa pralke 60cm
jezeli chodzi jeszcze o tego 1246el to jest on produkowany we Wloszech (jak
sie nie myle)
co prawda ludzie nie narzekaja na nia, ale ja wolalem wybrac niemiecki
produkt
nie wiem czy jeszcze jest propomocja na 1246el, ale w media kosztowala ona
1399zl jak sie nie myle, a swoja 50610 kupilem za 1550zl z dostawa, wiec
roznica niewielka:)
ogladalem tez Bosche i Siemensy (bo ci producenci tez sa polecani) ale w
koncu wybralem AEG, podobnie jak wczesniej kuchnie elektryczna i nie zaluje
swoich decyzji, gdyz kilka tygodni poswiecilem na szukanie sprzetu:)

8. Data: 2006-06-01 12:52:16

Od: "Monik" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bosh-rewelacja

9. Data: 2006-06-01 14:19:23

Od: "Andrzej" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy włoszczyzny? Włoskich marek czy pralek składanych we Włoszech? Ja
mam Electroluxa "made in Italy"
Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2006-06-01 14:19:53

Od: "Smash" <s...@a...niemamnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject: [pralka] jaki model?

> Witam
>
> Mam pytanie, chcialbym kupic pralke, ale nie znam sie na pralkach tak
> dobrze jak na muzyce...

A ja polece aristona aqxd 129.

piekna cicha... fajowa..

pozdrawiam

> Za wszystkie polecone modele, z gory dziekuje.
>
> Pozdrowienia

> Muniekowski

wart?
maszyna do szycia - wybor