[pralka] jaki model?

11. Data: 2006-06-01 14:26:45

Temat: Re: [pralka] jaki model?
Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smash napisał(a):
> Subject: [pralka] jaki model?

> A ja polece aristona aqxd 129.
>
> piekna cicha... fajowa..
>
> pozdrawiam

dzieki, a jak dlugo jestes szczesliwym 'praczem' na aristonie?

12. Data: 2006-06-01 14:27:44

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

karlos napisał(a):

> [...]
> sie nie myle)
> co prawda ludzie nie narzekaja na nia, ale ja wolalem wybrac niemiecki
> produkt
> nie wiem czy jeszcze jest propomocja na 1246el, ale w media kosztowala ona
> 1399zl jak sie nie myle, a swoja 50610 kupilem za 1550zl z dostawa, wiec
> roznica niewielka:)
> ogladalem tez Bosche i Siemensy (bo ci producenci tez sa polecani) ale w
> koncu wybralem AEG, podobnie jak wczesniej kuchnie elektryczna i nie zaluje
> swoich decyzji, gdyz kilka tygodni poswiecilem na szukanie sprzetu:)

dzieki, widze ze trzeba zwrocic baczna uwage na kraj produkcji a nie
tylko marke

13. Data: 2006-06-01 14:29:04

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA napisał(a):
> [...]
> pralkę. Przy małym dziecku długo bez pralki się nie uchowam.
> Proszę o rady i sugestie. Czuję się tak jak ten osiołek, którebu w żloby

dzieki, kraj produkcji i jeszcze raz kraj produkcji, pozdrowienia

14. Data: 2006-06-01 14:30:30

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

karlos napisał(a):

> [...]
> (cena wyzsza i wieksze ewentualne koszty serwisu, a ja i tak nie bede sie
> gapil na pralke jak pierze;) )
> Polecam jezeli to mozliwe sciagnac instrukcje do danego modelu i poczytac
> sobie, gdyz na prawde mozna w ten sposb ulatwic sobie wybor i byc jego
> pewnym.
> I taka anegdotka na koniec:)
> Ktos na jednym z forum napisal, ze gdy mu przwieziono wlasnie pralke AEG
> (bodajze 60610) uslyszal przy wnoszeniu, ze jakas ona dziwnie ciezka i
> takiej jeszcze nie wnosili:P
> Usmialem sie, gdy to samo uslyszalem od osoby, ktora przywiozla mi moja

dzieki, troche drogie te pralki

15. Data: 2006-06-01 14:30:56

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monik napisał(a):
> Bosh-rewelacja
>
> Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
> wiadomości news:e5me0a$b1c$1@news.onet.pl...

dzieki,
zauwazylem w reklamach ze niektore z nich maja oznaczenie PL (Bosch) czy
to znaczy ze sa robione specjalnie na nasz rynek?

16. Data: 2006-06-01 14:31:53

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):
> Co znaczy włoszczyzny? Włoskich marek czy pralek składanych we Włoszech? Ja
> mam Electroluxa "made in Italy"
> Pozdrawiam
> Andrzej
>
> Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

pralke electroluxa? a jak dlugo jej uzywasz (bezawaryjnie oczywiscie)?

17. Data: 2006-06-01 14:32:58

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):
> Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
> wiadomości news:e5me0a$b1c$1@news.onet.pl...
>
> No i dobrze :) AEG też moze być.
> Unikaj włoszczyzny.
> pozdrawiam

a co z polszczyzna? jak wygladaja polskie pralki na tle innych?

18. Data: 2006-06-01 14:41:53

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Co znaczy włoszczyzny? Włoskich marek czy pralek składanych we Włoszech?
> Ja
> mam Electroluxa "made in Italy"
> Pozdrawiam
> Andrzej

Mówiąc "włoszczyzna" mam na myśli włoską myśl techniczną, włoskie procedury
w fabrykach (również polskich - np. Merloni)

19. Data: 2006-06-01 14:43:05

Od: "Krzysztof" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym tylko dodac ze AEG o ile mi wiadomo zostalo wykupione przez
Elektroluxa.Ostatnio w niemczech byly strajki bo Elektrolux wlasnie mial
zymykac czy redukowac zaloge.W kazdym razie uwazam ze AEG juz nie jest
niemiecka,pozostala jedynie nazwa i niewiadomo tez czy jest nadal
produkowana w Niemczech

20. Data: 2006-06-01 14:43:21

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Muniek Muniekowski" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:e5mtqq$8n9$7@news.onet.pl...
> a co z polszczyzna? jak wygladaja polskie pralki na tle innych?

Czyli o które pytasz?
Bo np. Bosch Siemens można powiedzieć w pewnym stopniu też są polskie. BSH
daje zatrudnienie Polakom, ale technologia i procedury w fabrykach są
niemieckie. Więc wg mnie to rozsądny kompromis.

wart?
maszyna do szycia - wybor
maszyna do szycia - wybor
maszyna do szycia - zakup