pralka ładowana od góry

1. Data: 2006-09-28 08:13:20

Temat: pralka ładowana od góry
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam mały problem z wyborem dobrej pralki,
z tego powodu, że musi mieć głębokość 500 mm
prawie wszystkie firmy oferują głębokość 600 mm
Spotkał się ktoś z grupowiczów z pralką o głębokości 500 mm ?

Pozdrawiam
Wojt@s

2. Data: 2006-10-04 13:15:17

Temat: Re: pralka ładowana od góry
Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojt@s napisał(a):
> [...]
> prawie wszystkie firmy oferują głębokość 600 mm
> Spotkał się ktoś z grupowiczów z pralką o głębokości 500 mm ?

Ariston - seria która ma w nazwie literkę S (slim?) o ile dobrze
kombinuje. Mam taką - 40cm głębokości.

Beniamin

Odkurzacz karcher se 3001- opinie
Przeprowadzka