pralka ładowana od góry

1. Data: 2013-07-18 12:30:25

Temat: pralka ładowana od góry
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie, proszę, jaki model (nie najdroższy!) powinien - przynajmniej teoretycznie
- najdłużej działać?
Przez 15 lat używałam 'ignis', ale wczoraj padła.
Czy Waszym zdaniem używane pralki z Niemiec są rzeczywiście lepsze od nowych
krajowych?

pzdr

mal

2. Data: 2013-07-18 23:24:19

Temat: Re: pralka ładowana od góry
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"mal" <m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Poradźcie, proszę, jaki model (nie najdroższy!) powinien - przynajmniej
> teoretycznie - najdłużej działać?

dowiemy sie za kolejne 15 lat ;)

> Przez 15 lat używałam 'ignis', ale wczoraj
> padła. Czy Waszym zdaniem używane pralki z Niemiec są rzeczywiście lepsze od
> nowych krajowych?

smiem watpic

znajomy majacy sporo kontaktu ze sprzetem agd od strony technicznej i serwisu
kupuje wszystko od miele

z drugiej strony twierdzi ze klientom woli naprawiac whirlpoole bo czesci
dostepne i tanie wiec robi na poczekaniu a jak wystawia rachunek to wie
ze nikogo nie zszokuje i mu klient nie ucieknie

ja z kolei powiem ze sprzet od dawna jest produkowany przez ksiegowych wiec
najprawdopodobniej nastapne kilkanascie lat prania bedzie cie kosztowalo
tyle samo niezaleznie od opcji ktora wybierzesz:

- droga pralka
- tania pralka + koszt napraw\czesci
- dwie tanie pralki

3. Data: 2013-07-19 16:17:33

Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 12:30, mal pisze:
> [...]
> Przez 15 lat używałam 'ignis', ale wczoraj padła.
> Czy Waszym zdaniem używane pralki z Niemiec są rzeczywiście lepsze od nowych

Jakakolwiek najtańsza z jak najdłuższą gwarancją bez wyłączeń po 2
latach, jak zdarza się w lodówkach, że dłuższa gwarancja nie obejmuje
kompresora i rozszczelnienia się instalacji.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

4. Data: 2013-11-18 19:52:19

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, Whirlpool.
Programator 550 zł + robocizna.
Amortyzatory 550 zł + robocizna.
Łożyska 30 zł + 300 zł robocizna.
PS. Pierwsze i drugie naprawiałem sam, łożyska kupiłem (w hurtowni, wg autoryzowanego
serwisu "wyszły ze stanu i nie wrócą"), może
kolega wpadnie do mnie i mi naprawi, bo nie opłaca mi się dla jednej roboty ściągacza
kupować a młotkiem w srubokręt walić nie
lubię, no i lata już nie te? Jak najbardziej serio pytam (W-wa).
PS 2. Ale grugiej pralki, co mi cały cykl w 40 minut zrobi, to nie znam.

-----

5. Data: 2013-11-18 23:11:39

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-18 19:52, 666 pisze:
> [...]
> ściągacza kupować a młotkiem w srubokręt walić nie lubię, no i lata
> już nie te? Jak najbardziej serio pytam (W-wa).

Ja szukałem do 17 letniego Whirlpoola wyłącznika zasilania. Znalazł się
za chyba 150PLN. No jaja sobie robią, za zwykły pstryczek typu isostat.
Do pralki BEKO za 15zł kupowałem.
Ponieważ padła tylko jedna sekcja to dołożyłem stycznik na obciążenie
15kW (a leżał gdzieś mi w piwnicy) i drugą sekcją włączam ten stycznik a
nim pralkę. Ten to wytrzyma wieczność. Działa wszystko już z pół roku
jak nie lepiej.
Urwało się mocowanie zawieszenia bębna (pralka ładowana od góry) to
wiertło przez resztki plastiku, śruba M6 czy M8 i dalej działa. Będę
reanimował aż nie zdechnie całkiem bo nowa pewno tylko ze 3-4 lata pochodzi.

--
Irokez

6. Data: 2013-11-19 11:47:59

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> Urwało się mocowanie zawieszenia bębna (pralka ładowana od góry) to wiertło
> przez resztki plastiku, śruba M6 czy M8 i dalej działa. Będę reanimował aż nie
> zdechnie całkiem bo nowa pewno tylko ze 3-4 lata pochodzi.

jak sie nie ma mozliwosci zakupu po cenach dla serwisantow to warto
obejrzec co maja na allegro albo wybrac sie za granice na espares,
amazon, ebay itd. itp. czesto jest znacznie taniej

--
http://db.org.pl/

Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
automat do chleba na 1 lub 2 pojemniki
Jaka myjka ciśnieniowa (karcher)
Podwójne ubezpieczenie mieszkania.
Cheap Nike Air Max 90 Shoes Air Max 90 Hyperfuse Shoes Air Max 90 VT Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com