pralka - najlepszy producent

11. Data: 2006-09-07 07:59:16

Temat: Re: pralka - najlepszy producent
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę uważać na firmę Bosch bardzo drogie części zamienne oraz centralny
serwis, samo ustalenie ewentualnej usterki 100 zł !

12. Data: 2006-09-07 09:08:30

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam podobną opinię o odkurzaczach elektroluxa. Za 400 zł mam gówniany
> plastik. regularnie co 2 miesiące coś się łamie przy szczotkach.

co u mnie w elektolux clario 1931:

1. wyje silnik. jak opętany, niezależnie od obrotów jak i od zapełnienia
worka.
przekornie na obudowie jest napis: "silence" (denerwujące)

2. szczotka/końcówka główna przy wysuniętych "włosach" do odkurzania
powierzchni twardych (parkietów/paneli/płytek) sama się wsuwa i chowa, i
odkurzając zaczynam szurać metalowym spodem po panelach. dzieje się to
bardzo często (poważne neidociągnięcie)

3. rura gietka łącząca rury metalowe z korupusem załamuje się podczas pracy,
po "złamaniu" jest niedrożna, i odkurzacz zaczyna wyć jeszcze głośniej niż w
punkcie 1., nic nie ssie (duża wada)

4. końcówka "pistoletu" rury giętkiej wchodząca w rurę metalową ułamała się
już dwa razy (ostatnie 2-3cm)
(bardzo poważne niedociągnięcie)

5. wyłącznik - nie "zaskakuje". naciśnięcie nie wystarcza, niejednokrotnie
trzeba bardzo mocno nacisnąc lub nawet dać mu "z nogi" by zaskoczył na stałe
i pracował
(irytujące)

6. przednie obrotowe kółko jest zdecydowanie za małe. podczas prac i
poruszania się po pomieszczeniu małe kółko najeżdżając na kabel zasilający
nie może go pokonać i trzeba użyć siły i szarpnąc za rurę by odkurzacz
"przeszedł" po kablu.
to samo jeśli chodzi o wjeżdżanie na krawędzie dywanów
(bardzo poważne niedociągnięcie)

7. mało mobilny jesli poruszać się po dużym pomieszczeniu i ciągnąc go
podczas odkurzania za sobą - często wywraca się na boki albo na grzbiet,
trzeba przerwać pracę.
(bardzo poważne niedociągnięcie)

8. brak na rynku gotowych filtrów wylotowych za silnik. trzeba kombinować z
filtrami przeznaczonymi przed silnik (a to inny materiał) i specjalnie
docinać do kształtu otworu wylotowego
(logistyka elektroluxa leży)

to by było na tyle.
a to tylko jeden głupi odkurzacz elektrolux
_ja_ odradzam

13. Data: 2006-09-07 09:33:46

Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> elektrolux - jestem zdruzgotany jakością odkurzacza clario 1931, i po moim
> użytkowaniu tego modelu przez 4 lata doszedłem do wniosku, że nic z tej
> firmy już nie kupię. może przesadzam, jak i prawdą jest, że odkurzacz to
> nie pralka, ale...
> może z lodówkami radzą sobie lepiej niż z odkurzaczami. są bardzo ładne.
> nie wiem jak z pralkami.

a ma ktoś może Electrolux-a - pralkę, na którą narzeka?

bo nawet jak odkurzacze mają do kitu, to pralki mogą mieć dobre

pozdr
Gregor

14. Data: 2006-09-07 09:44:15

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grek napisał(a):

> a ma kto? może Electrolux-a - pralkę, na którš narzeka?
>
> bo nawet jak odkurzacze majš do kitu, to pralki mogš mieć dobre

Ja mam pralkę, odkurzacz i zmywarkę Electroluxa. Na nic nie narzekam.
Odkurzacz (Cyclone XL) jest świetny. Cała reszta zresztą też. Dla
niektórych problemem może być dosyć głośna odkurzacza. Ale ja kupując
sprzęt o tym wiedziałem i zupełnie mi to nie przeszkadzało. Pralka
śmiesznie gwiżdże (jak startujący odrzutowiec) przy wirowaniu ale to też
mi jakoś nie przeszkadza :D Nie jest to strasznie głośne i uciążliwe.

Na razie 10mcy użytkowania.
Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

15. Data: 2006-09-07 09:45:55

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> a ma ktoś może Electrolux-a - pralkę, na którą narzeka?

jestem ciekawy:
podaj który model konkretnie chcesz kupić i ile kosztuje:

http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=33609

16. Data: 2006-09-07 09:46:03

Temat: a co myślicie o Beko?
Od: "Grek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Marsie jest jakaś promocja:

http://www.mars.net.pl/?op=pro,10336,kat,020010001&s
=1

pralka Beko - 5 lat gwarancji za 999 zł

znacie tą firmę?

bo ja już mam mętlik w głowie, już chciałem kupić Electroluxa, ale po kilku
opiniach w tym wątku się zastanawiam, znów nad Boschem się zastanawiałem
wcześniej, ale usłyszałem, że ponoć na polski rynek robią największy kicz,
który zaraz się psuje.

Czy jedynym wyjściem jest jechać do Niemiec i tam kupić, czy w Polsce za
1000-1500 zł niczego nie można kupić będąc pewnym że kupuje się sprzęt
dobrej jakości?

pozdrawiam
skołowany Gregor

17. Data: 2006-09-07 09:51:39

Temat: Re: a co myślicie o Beko?
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grek napisał(a):
> w Marsie jest jakaś promocja:
>
> http://www.mars.net.pl/?op=pro,10336,kat,020010001&s
=1

> pralka Beko - 5 lat gwarancji za 999 zł
>
> znacie tą firmę?

Uhm - teściowa kupiła lodówkę. DRAMAT. Już ze sklepu przyjechała bez
czynnika chłodzącego. Teściowa miękka kobieta zamiast wysłać sklep do
diabła razem z tą lodówką, zgodziła się na jego uzupełnienie. Chodzi
teraz głośno jak traktor i długo bez wyłączania. Ogólnie to jakaś
turecka bodajże produkcja. Straszny plastik-fantastik.

> [...]
>
> Czy jedynym wyjściem jest jechać do Niemiec i tam kupić, czy w Polsce za
> 1000-1500 zł niczego nie można kupić będąc pewnym że kupuje się sprzęt

Tak naprawdę to dużo zależy od odrobiny szczęścia i konkretnego
egzemplarza. Niektórzy psioczą na Electroluxa, inni na Boscha a inni na
Whirpoola. Ja tam Electroluxa polecam, Boscha zresztą też. A z nieco
niższej półki Gorenje.

18. Data: 2006-09-07 12:15:33

Od: "Krzysztof Polito" <k...@m...remove-it.org> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

"Grek" <g...@o...pl> wrote in message news:edn32a$fiu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jaki Waszym zdaniem jest najlepszy producent pralek?

Od 4 lat używam pralkę AEG ładowaną od góry, model chyba 41370.
Była droga w zakupie (2400 zł - okazyjna cena wtedy, normalnie
po prawie 3000 stały w sklepach), do dzisiejszego dnia
zero awarii, pierze srednio raz na 2 dni (dwójka małych dzieci),
super ekonomiczna - więc dla mnie to najlepsza firma :-)

Pozdrawiam,
Krzysiek

(PS - pewnie po prostu mam szczęśliwy egzemplarz)

19. Data: 2006-09-07 13:54:57

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Polito" <k...@m...remove-it.org> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Krzysiek
>
> (PS - pewnie po prostu mam szczęśliwy egzemplarz)

Dla mnie tez, pierwsza prala ok.16 lat i jeszcze byla na chodzie jak ja
wymienialam na nowa(tez AEG)
Ilona

20. Data: 2006-09-07 14:04:07

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grek napisał(a):
> Jaki Waszym zdaniem jest najlepszy producent pralek?
>
> 2 lata temu i 3 m-ce kupiłem pralkę Polar Wirlpool, która zepsuła mi się
> (programator) tak, ze naprawa kosztuje około 500-600 zł
> Wcześniej miałem pralkę Polar-a, która wytrzymała mi ponad 12 lat (polar), a
> ta 2 lata ;-(
>
> Zastanawiam się jaką markę kupić teraz, bo to co Wirlpool zrobił z polarem,
> to szkoda gadać ;-(

Ariston - mam lodówkę i pralkę od roku, obie na przedłużonej gwarancji
do 5 lat (za 149 per sztuka) - mozna przedluzyc za 99 per sztuka do 4
lat, albo nie przedluzac i miec na 2 lata.

Rodzice mają od paru ładnych (>4) lat pralkę Aristona i nigdy nie mieli
z nią problemów. Podobnie dwie rodziny znajomych - także Ariston od
jakiś 3 lat bez problemów.

Beniamin

obudowa lodówki - pytanie techniczne
Lodówka jak bumerang