pralka z Aqua Stop

1. Data: 2004-09-17 21:56:34

Temat: pralka z Aqua Stop
Od: "Katarzyna S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam upatrzoną pralkę Simens z dodatkowym zaworem (Aqua Stop ) i
programowalnym czasem pracy. Czy ktoś ma pojęcie czy warto dać wiecej kasy
za te bajery czy to tylko są bajery i mozna sie obyc. Zastanawia mnie ten
dodatkowy zawór, czy kusić sie na to czy nie, wiekszość pralek go nie ma i
chyba nie zalewają notorycznie mieszkań. Taka praleczka kosztuje 2100. Inna
upatrzona to Candy Tempo Logic 850 bez tych funkcji i ona kosztuje 1200.
Róznica spora
Dzieki za info i pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-09-18 08:13:33

Temat: Re: pralka z Aqua Stop
Od: Piotr Dulik <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna S napisał:
> [...]
> dodatkowy zawór, czy kusić sie na to czy nie, wiekszość pralek go nie ma i
> chyba nie zalewają notorycznie mieszkań.

Aquatop to w pewnym sensie "bajer" - jest to dodatkowe zabezpieczenie
które być może nigdy nie będzie musiało zadziałać. Mimo róznicy w cenie
polecam jednak Siemensa ze względu na jakość wykoniania.

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-09-20 13:25:13

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Inna
> upatrzona to Candy Tempo Logic 850 bez tych funkcji i ona kosztuje 1200.

Pralka bez aqua stop - psuje się programator na pozycji "pobór wody"
pralka pobiera wode, nie zauważam, słyszę dziwny szum, nie wiem
co to jest skąd, po chwili dociera do mnie że to z pralni.
Otwieram drzwi, z pralki woda leje się ze wszystkich stron, cała podłoga
w wodzie. Wyłaczam, ale woda leje się dalej, przełanczam na wypompowanie
i bezmyślnie włączam. Na szczęście wywala korki. Wodę wylewam przez
filter. Pralka na złom.
Teraz mam z Aqua Stop. Przynajmniej nie wleze w jezioro pod prądem.
To tak jak poduszka w aucie, nie uzywasz jej i nie zuważasz i prawie
na pewno nigdy nie użyjesz.

pozdr,
Pinio

[PARKIET] polecam !