pralki Whirpool

1. Data: 2001-12-28 18:58:48

Temat: pralki Whirpool
Od: "lame" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co o nich sadzicie? W sumie tylko 12 miesiecy gwarancji... Moze polecicie
jakas solidna sprawdzona marke? Jakiej na pewno nie kupowac?:)
Pozdrawiam,
lame

1. Data: 2001-12-29 04:11:15

Temat: Re: pralki Whirpool
Od: "bg" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pralko-suszarke od 95-go i nie narzekam

1. Data: 2002-01-02 10:48:46

Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Whirpoola od 3 lat i wszystko jest ok - gwarancja ogólna była i
owszem tylko 12 m-cy ale mam 7 lat na bęben i silnik - to mnie skusiło.
Pozdrawiam
Pakilo

1. Data: 2002-01-02 11:00:45

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jan 2002 11:48:46 +0100, Pakilo <k...@p...onet.pl> wrote:
>Ja mam Whirpoola od 3 lat i wszystko jest ok - gwarancja ogólna była i
>owszem tylko 12 m-cy ale mam 7 lat na bęben i silnik - to mnie skusiło.

Zgadza się, 7 lat na silnik. U nas ten silnik zepsuł się chyba po miesiącu
czy dwóch.

Paweł

1. Data: 2002-01-02 22:31:23

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o nich sadzicie? W sumie tylko 12 miesiecy gwarancji... Moze

Ja nie polecam tej firmy. zaraz po gwarancji sie zepsula :-(. Nie dosc
tego - byl spec z Whirpoola i powiedzial, ze naprawa bedzie kosztowala
700zl!!!
Postanowilem przed wyrzuceniem sam spojrzec i okazalo sie ze po wymianie
lozysk (kosztowaly 57zl) dziala do dzis :-)
Albo fatalne zrzadzenie losu albo ta firma nie przyklada uwagi do klienta
chcac sie szybko wzbogacic - nie polecam
Piotrek

1. Data: 2002-01-03 13:03:53

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lame napisał(a):

> Witam.
> Co o nich sadzicie? W sumie tylko 12 miesiecy gwarancji...

Mam od 3,5 roku.
Sa juz widoczne 3 slady rdzy i pod szuflada na proszek odprysk farby.
Poza tym:
- woda nie zabiera calego proszku z szuflady
- przy _wylaczonym_ wirowaniu wirowka i tak dziala przy cyklach
plukania. Ostatnie wirowanie jest za to bez wirowania. Zglosilem to
jeszcze na gwarancji i serwisant stwierdzil, ze tak ma byc.

Nigdy wiecej pralki whirpoola.

Marek

1. Data: 2002-01-03 13:26:00

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boban napisał(a):
Ostatnie wirowanie jest za to bez wirowania.

O rany.
Ostatnie plukanie mialo byc.

Marek

1. Data: 2002-01-07 11:09:17

Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od 3 lat. Potwierdzam problem z niezabieraniem proszku z szuflady. Jest
to dosc klopotliwe bo robi sie z tego strasznie nieprzyjemna maz, ktora
trudno usunac. Efekt taki, ze bo bezskutecznej naprawie wsypujemy proszek
wprost do bebna.
Jednak poza tym pralka dziala bez zarzutu, szczegolnie uzyteczna jest opcja
wirowania na 800 obrotow...

apc

1. Data: 2002-01-08 11:54:57

Od: "IzaK" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od roku mam pralkę 6 zmysł (max 600 obrotów, ale to wystarcza - przy
większej ich liczbie ciuchy są pogniecione, a większość odzieży nie jest
odporna na szybkie wirowanie) i polecam ją ze względu na:
1) małe zużycie wody - tylko 41 litrów
2) cichą pracę
3) niskie zużycie proszku do prania
4) program szybkie pranie najczęściej używany przeze mnie trwa 36 minut przy
40 st i na co dzień wystarcza znakomicie
Poza tym gwarancja na perforację bębna i obudowy jest na 7 lat.
Oczywiście są modele pewnie lepsze np.
Miele - ale różnica pomiędzy 1700 zł a 8 700 jest chyba znacząca...
Pozdrawiam
Iza
Użytkownik lame <l...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c2cc142$...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-01-18 17:58:28

Od: Joanna Cichocka <k...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

lame wrote:

> [...]
> Co o nich sadzicie? W sumie tylko 12 miesiecy gwarancji... Moze polecicie
> jakas solidna sprawdzona marke? Jakiej na pewno nie kupowac?:)

Mam pralkę tej firmy od czterech lat. Jestem zadowolona. Wygląda jak nowa.

Żadem plastik nie zżółkł, nigdy się nie psuła, chodzi cicho. Czasami,

jak dam za dużo rzeczy to tłucze się przy wirowaniu. Zajmuje mało miejsca, gdyż

mam wąski model. Sprawdziła się i teraz tej samej firmy mam lodówkę. Kolc

Re: sen to czy jawa ?
sen to czy jawa ?
hydraulika - pomocy!
Ulga budowlana - 2002