pralko-suszarka

21. Data: 2008-09-28 21:24:32

Temat: Re: pralko-suszarka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 20:14:10 +0000 (UTC), Meehoo napisał(a):

> Jak jest więcej tej whisky to i ja poproszę :D.
>
> Pozdrawiam

No jest więcej, ale jak tak zacznę wysyłać hurtowo, to trochę niepoważne
będzie,nie? Mąż może krzywo patrzeć - że może absztyfikantom wysyłam?
;-P
Ponieważ jednak przed chwilą sprawdziłam specjalnie pocztę i poprzedni
chętny adresu nadal nie przysłał, to wskakujesz na jego miejsce,
pozostawiam Ci wybór: Red czy Green? No i adres podaj, nie zjem Cię. I jak
dojdzie, to przynajmniej tu ogłoś, żeby tamten pożałował trochę :-)
:-)

22. Data: 2008-09-28 22:02:43

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> pozostawiam Ci wybór: Red czy Green? No i adres podaj, nie zjem Cię.
> I jak dojdzie, to przynajmniej tu ogłoś, żeby tamten pożałował trochę

Yes, yes, yes!!! :-)

Oczywiście Green! :-)

A co się tyczy pralki to od miesiąca użytkujemy z żoną
http://www.agdexpert.pl/pralki-ladowane-od-frontu/si
emens-wm12e360pl tę
oto i jesteśmy bardzo zadowoleni. Chociaż podczas wirowania czujemy się
jak w odrzutowcu :-).

Adres poszedł na ikselk (na) gazeta.pl

Meehoo

23. Data: 2008-09-28 22:22:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Sep 2008 22:02:43 +0000 (UTC), Meehoo napisał(a):

> [...]
emens-wm12e360pl tę
> oto i jesteśmy bardzo zadowoleni. Chociaż podczas wirowania czujemy się

Ale co, taka głośna czy taka szybka jest, że Wam uszy zatyka?
:-)

> Adres poszedł na ikselk (na) gazeta.pl

Doszedł. OK, jutro wysyłam, słowo się rzekło :-)

> Pozdrawiam

Też pozdrawiam :-)

PS. W razie czego zachowam kwitek z wysyłki, bo jak listonosz się dorwie do
whisky i ona do Ciebie nie dotrze, to wyjdę na kłamczuchę ;-P

24. Data: 2008-09-29 13:57:17

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Pszam za upierd..., ale to jak tam się suszy włosy? Idzie się z mokrą
> głową... do kuchni, salonu czy gdzieś?

Na szczescie pomieszczen w domu w cholere, wiec zawsze gdzies wolne
gniazdko i miejsce kolo lustra sie znajdzie:) Przewaznie jest to
sypialnia, chociaz ja susze w tzw. reception room, bo tam akurat mam
wielkie lustro.

pozdr

cherokee

25. Data: 2008-09-29 16:11:40

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

emens-wm12e360pl

> Ale co, taka głośna czy taka szybka jest, że Wam uszy zatyka?
> :-)

Hmmm. Ciężko powiedzieć na razie tak do końca, bo stoi akurat w
pomieszczeniu, które nie ma drzwi i może tak się niesie :-). Ale
chodziło o to, że świszcze jak odrzutowiec :-).

> Doszedł. OK, jutro wysyłam, słowo się rzekło :-)

Jutro znaczy dziś (poniedziałek) czy jutro (wtorek)? ;-)

> PS. W razie czego zachowam kwitek z wysyłki, bo jak listonosz się
> dorwie do whisky i ona do Ciebie nie dotrze, to wyjdę na kłamczuchę
> ;-P

Spoko spoko ;-)

Meehoo

26. Data: 2008-10-02 12:37:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
emens-wm12e360pl tę
> oto i jesteśmy bardzo zadowoleni. Chociaż podczas wirowania czujemy się

To jak tam? - koledzy w pracy wypili?
;-)

27. Data: 2008-10-02 20:55:38

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To jak tam? - koledzy w pracy wypili?
> ;-)

Jest, jest, jest!!! :-).

Wspaniały, piękny, cudowny :-). ZIELONY :-). 15 letni Jaś Wędrowniczek
:-).

Dzięki wielkie Ikselka! Nie będzie Ci to zapomniane :-). Jakby coś
jeszcze w barku zbywało to nie zapominaj o mnie :D.

Pozdrawiam ciepło i zielono :-).

--
Meehoo

28. Data: 2008-10-03 09:53:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 20:55:38 +0000 (UTC), Meehoo napisał(a):

> [...]
>
> Dzięki wielkie Ikselka! Nie będzie Ci to zapomniane :-). Jakby coś
> jeszcze w barku zbywało to nie zapominaj o mnie :D.

No, jakoś dotarło - starałam się zadbac o dobre wygłuszenie plusków w
opakowaniu ;-PPP
Będę pamiętać o Tobie, kiedy znowu Jaśki zaczna wyłazić z barku :-)

Pozdrawiam :-)

TROLL A SPRAWA POLSKA...
pralka
SZUKASZ PORADY?